در حمایتی آشکار از رژیم صهیونیستی

کنگره آمریکا مردم فلسطین را تهدید کرد

کنگره آمریکا مردم فلسطین را تهدید کرد
جمعه 17 تير 1390 - 04:01

کنگره آمريکا درحمايتي آشکار از رژيم صهيونيستي، بار ديگر به فلسطيني ها هشدار داد که نبايد براي درخواست به رسميت شناخته شدن کشور مستقل فلسطيني به سازمان ملل مراجعه کنند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، کنگره آمریکا در پیامی تهدید آمیز به فلسطینی ها اعلام کرده است که راه به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطینی تنها مذاکره با رژیم صهیونیستی است ونباید برای رفتن به سازمان ملل اصرار کنند.

بعداز یک هفته از تصویب مجلس سنای آمریکا ، مجلس نمایندگان آمریکا نیز با 406 رای موافق در مقابل 6 رای مخالف این مصوبه ضد فلسطینی و حمایتی از رژیم صهیونیستی را تصویب کردند.

کنگره آمریکا ، به تشکیلات خودگردان فلسطین که تاکنون تابع دستورات محض کاخ سفید بوده، هشدار داده است که چنانچه به رجوع به سازمان ملل اصرار کند، کمک های مالی به آن را قطع خواهد کرد.

ناظران معتقدند که مقامات آمریکایی از امضای توافقنامه آشتی ملی بین گروه های فلسطینی بویژه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و جنبش فتح به رهبری " محمودعباس" راضی نیستند.

آمریکایی ها اعم ازجمهوری خواهان و دموکرات ها همواره به طرف فلسطینی فشار وارد کرده اند که باید رژیم اشغالگر اسراییل را به رسمیت بشناسند.

جنبش حماس و دیگر گروه های مبارز فلسطینی در مقابل این فشارها مقاومت و تاکید کرده اند که این رژیم تروریستی را هرگز به رسمیت نمی شناسند و باید همه سرزمین فلسطین از اشغال صهیونیست ها رها شود و تا آن روز دست از مبارزه و مقاومت برنخواهند داشت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها