گروه های مصری احساس خطر کردند

گروه های مصری احساس خطر کردند
جمعه 17 تير 1390 - 04:41

يکي از مسئولان شوراي ملي مصر تاکيد کرد، تظاهرات "جمعه تصحيح مسير" بيانگر احساس خطر همه گروههاي ملي، دموکراتيک و سياسي مصر، براي بازگشت به ميدان التحرير و صيانت از انقلاب مردم است.

گروههاي سياسي مصر از مردم دعوت کرده اند، امروز در تظاهراتی تحت عنوان "جمعه تصحيح مسير" شرکت کنند. اين تظاهرات پاسخ به توطئه اي است که از زمان آزادي مسئولان کشتار انقلاب 25 ژانويه، آغاز شده است.

"کريمه حفناوي" در گفتگو با شبکه خبري العالم از همه گروههاي مصری خواست براي تصحيح مسير انقلاب و تکميل هدفهاي آن و در راس آنها تحقق عدالت اجتماعي و پاکسازي کشور از فاسدان و محاکمه عادلانه جنایتکاران، سريعا وارد عمل شوند.

وي افزود: اولویت برای انقلابیون مصر، صیانت از خون شهیدان است.

حفناوي با بیان اینکه تظاهرات امروز با حضور ميليوني مردم برگزار می شود، تاکید کرد: مردم مصر حامي انقلاب خود هستند.

حفناوی خاطرنشان کرد: دولت عصام شرف به هیچکدام از اهداف انقلاب عمل نکرده است، و هنوز به سردادن شعارهايي براي حل و فصل مشکلات امنيتي و تغییر ساختار وزارت کشور و برکناري همه کساني که در گذشته به مردم بي احترامي کردند، اکتفا می کند؛ شعارهایی که با گذشت 6 ماه هنوز عملی نشده است.

وي با بیان اینکه بيش از 19 وزير رژيم مبارک در دولت عصام شرف حضور دارند تاکید کرد: مردم مصر با اين دولت مخالفند، و مي خواهند که دولتی تکنوکرات و بدون حضور این افراد تشکیل شود.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها