عضو مرکز حقوق بشر بحرین:

رژیم آل خلیفه مشکل اصلی بحرینی ها است

رژیم آل خلیفه مشکل اصلی بحرینی ها است
جمعه 17 تير 1390 - 05:09

عضو مرکز حقوق بشر بحرين، گفتگو با رژيم آل خليفه را وقت کشي و فرصتي براي منحرف کردن انقلاب مردمي اين کشور دانست و تاکيد کرد، مشکل اصلي مردم بحرين، رژيم آل خليفه است.

"عباس عمران" روز جمعه در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: گفت و گوها در بحرین وقت کشي است؛ این گفت و گوها مشکلات را حل نمی کند، زیرا مشکل اصلي، رژيم حاکم در بحرين است.

وی افزود: رژيم آل خليفه قصد دارد با برگزاری این گفت و گوهای نمایشی، به افکار عمومی در جهان اینگونه القا کند که بحران این کشور از طريق گفت و گو حل شدني است.

اين عضو مرکز حقوق بشر بحرين با اشاره به اخراج 12 معلم مدرسه امام الغزالي به علت داشتن گرايشهايي مغایر با مصوبه وزير آموزش و رئيس کميته تحقيق وابسته به رژيم آل خليفه،  گفت: ادامه نقض حقوق بشر ، اخراج کارمندان و محاکمه شهروندان در دادگاههاي نظامي ، با ادعاهاي رژيم آل خليفه مبني بر تلاش براي  حل مسالمت آميز بحران بحرين در تناقض است

عمران تاکید کرد: هدف از طرح اين ادعاها، رهايي از فشارهاي بين المللي است.

عمران با اشاره به حضور گسترده جوانان در تظاهرات دیروز، اظهار داشت: شماري از جوانان کشور براي حمايت از حق خود در تعيين سرنوشت کشورشان در این تظاهرات شرکت کردند.

وی افزود: در این تظاهرات نیروهای آل خلیفه با پشتیبانی نیروهای اشغالگر سعودی تظاهر کنندگان را محاصره کرده، و آنها را با گاز اشک آور و گلوله پلاستيکي هدف قرار دادند.

 



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها