حزب الله:اوضاع منطقه به نفع مقاومت سوق یافته است

حزب الله:اوضاع منطقه به نفع مقاومت سوق یافته است
چهارشنبه 7 تير 1396 - 10:54

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد، اوضاع سیاسی و وضعیت کنونی منطقه به نفع محور مقاومت تغییر کرده است.

العالم - لبنان

به گزارش پایگاه خبری العهد، شیخ علی دعموش سه شنبه شب در مراسم ترحیم در روستای عین التینه در منطقه البقاع لبنان گفت: لحن تهدید دشمن صهیونیست ضد لبنان کمتر شده است به طوری که مقامات سیاسی و نظامی اسرائیل تصریح می کنند قصد جنگ ندارند در حالی که در گذشته لبنان را به جنگ و بازگرداندن این کشور به پنجاه سال گذشته تهدید می کردند.

دعموش با اشاره به این که طرح تکفیری ها در منطقه رو به سقوط است و در عراق و سوریه در معرض سقوط و انحلال قرار دارد، گفت، مواضع سیاسی برخی کشورهای اروپایی دربرابر اوضاع سوریه به نفع مصالح این کشور و نظام است.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود، تغییر اوضاع بدون حضور مقاومت، مبارزات، دستاوردها، پیروزی ها، فداکاری های نیروهای مقاومت و خون شهدا امکان پذیر نبود.

دعموش تاکید کرد، دشمن صهیونیست از جنگ با لبنان می ترسد زیرا از قدرت و توان نیروهای مقاومت و تجارب آنها در مقابله با تهاجم ها آگاه است همان طور که دشمن به خوبی می داند که جنگ با مقاومت تاوان سنگینی برایش خواهد داشت و قادر به تحمل آن نخواهدبود.

شیخ علی دعموش با اشاره به اینکه گروه تروریستی داعش به لطف اقدامات نظامیان ارتش سوریه، عراق و نیروهای بسیج مردمی و همپیمانان آنها به گروه های ترسو و سرگردانی در صحرای حد فاصل عراق و سوریه تبدیل شده اند گفت، اعلام پیروزی کامل بر داعش در سوریه و عراق به زمان نیاز دارد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله همچنین از نقش ارتش و نیروهای امنیتی لبنان در شناسایی تروریست ها و عوامل انتحاری آنها و شبکه ها و گروهک های تروریستی در داخل این کشور تجلیل کرد و بر ادامه این اقدامات با هدف پاکسازی مناطق جرود عرسال و راس بعلبک از داعش و دیگر گروه های تروریستی باهدف برقراری امنیت در مرزهای شرقی و حمایت از مردم این کشور و حفظ آرامش و ثبات لبنان تاکید کرد.

شیخ دعموش با اشاره به توافق صورت گرفته بر سر قانون جدید انتخابات گفت، این مساله فضای مثبت کشور را بهبود بخشیده و لبنان را از ورود به وضعی تاریک و نامعلوم دور ساخته است.

پربیننده ترین خبرها