احتمال خروج کامل جمعیت وفاق ازگفت و گوها

احتمال خروج کامل جمعیت وفاق ازگفت و گوها
جمعه 17 تير 1390 - 06:26

دبيرکل جمعيت ملي دمکراتيک بحرين، گفتگو در سايه ادامه سرکوب مردم بحرين را بيهوده دانست، و تاکيد کرد احتمال دارد جميعت وفاق از اين گفت و گوها کاملا خارج شود.

"فاضل عباس" روز جمعه در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: برخورد رژیم آل خلیفه با مردم بحرين، طبق قوانين بين المللي جنايت است، و عاملان اين جنايتها بايد محاکمه شوند.

وی با تاکید بر بیهوده بودن گفت و گوها، خاطرنشان کرد،احتمال خروج کامل جمعيت وفاق از دور گفتگوها با رژيم آل خليفه وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به مجروح شدن يک خبرنگار خارجي زن در جریان حمله دیروز نیروهای آل خلیفه به مردم بحرين، گفت: نيروهاي نظام در منطقه "البلاد القديم" بيانگر آن است که  رژيم در گفتگوها جدي نيست وهمچنان  بر راهکار نظامي در برخورد با مردم معترض اصرار دارد.

فاضل عباس با تاکيد بر ضرورت تشکيل کميته حقيقت ياب بين المللي  براي تحقيق درباره جنايتهايي که در بحرين درحال وقوع است ، گفت آنچه در بحرين رخ مي دهد سرکوب وحشيانه تظاهر کنندگان و نقض حقوق بشر است، مزدوران رژيم به منازل مردم حمله مي کنند، شهروندان را با گاز اشک آور هدف قرار مي دهد و زنان و کودکان را کتک مي زنند و مجروح مي کنند.

عباس خطاب به « باراک اوباما» رئيس جمهور آمريکا و "دیوید کامرون" نخست وزير انگليس تصريح کرد: گفتگويي که شما از آن استقبال کرده ايد ، گفتگويي نيست که ملت بحرين خواهان آن است و  اين گفتگو مطالب مشروع ملت را تحقق نمي بخشد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها