قاسمی: متهم کردن همسایگان، راه‌حل مشکلات داخلی بحرین نیست

قاسمی: متهم کردن همسایگان، راه‌حل مشکلات داخلی بحرین نیست
جمعه 9 تير 1396 - 15:25

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر به دولت بحرين توصيه كرد بجای فرافكنی مستمر و متهم كردن كردن همسايگان که سیاستی کهنه و ناکارآمد است، به توصيه های مكرر جامعه بين المللی پاسخ مثبت دهد.

العالم- ایران

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد تلاش دیگر بار مقامهای امنيتی بحرين برای ارتباط دادن مسائل داخلی اين كشور با جمهوری اسلامی ايران، آن را دستاویزی نخ نما و شكست خورده برای سرپوش نهادن بر مشکلات داخلی خود دانست و افزود: دولت بحرين هر از چندی به بهانه مقابله با هسته های تروريستی خبر از دستگيری تعدادی از اتباع اين كشور می دهد و ادعا می كند آنها با جمهوری اسلامی ایران در ارتباط بودند.

قاسمی خاطر نشان کرد: جامعه بين المللی بخوبی واقف است كه بحران داخلی ٦ ساله بحرين نتيجه رويكرد امنيتی دولت به اعتراضات مدنی و مسالمت آميز اكثريت مردم اين كشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر به دولت بحرين توصيه كرد بجای فرافكنی مستمر و متهم كردن كردن همسايگان که سیاستی کهنه و ناکارآمد است، به توصيه های مكرر جامعه بين المللی برای كنار گذاشتن رويكرد امنيتی به اعتراضات مدنی و آغاز مذاكره با رهبران اعتراضات مردمی پاسخ مثبت دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها