واکنش پرویز پرستویی به مدال کیمیا علیزاده

واکنش پرویز پرستویی به مدال کیمیا علیزاده
شنبه 10 تير 1396 - 08:14

پرویز پرستویی با اشاره به مصدومیت کیمیا علیزاده ، ضمن قدردانی از غیرت این ورزشکار از مسئولین درخواست کرد که قدردان او باشند.

العالم ـ ایران
به گزارش خبرآنلاین، پرویز پرستویی با انتشار عکسی از مصدومیت‌های کیمیا علیزاده، تکواندوکار جوان تیم ملی ایران در اینستاگرام، از تلاش او قدردانی کرد.

این بازیگر نوشت: «این دست و پای کیمیای علیزاده دختر نوزده ساله‌ای که با وجود مصدومیت، قدرتمندانه جنگید و نایب قهرمان جهان شد.
درود بر شرف و غیرت کیمیای تکواندوی جهان. امیدوارم مسئولین ورزش قدر این کیمیا را بدانند. این نایب قهرمانی را به خانواده محترمش و ملت ایران تبریک میگویم.»

 کیمیا علیزاده در فینال مسابقات قهرمانی جهان در مقابل حریف ساحل عاجی خود نتیجه را واگذار کرد و با کسب این نتیجه تکواندوکار زن ایرانی در فینال رقابت های تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۷ به مدال نقره رسید. کیمیاعليزاده اولین زن ایرانی است که نقره جهانی تکواندو را گرفته است. 

بانوی نابغه تکواندو ایران در فینال و برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با «روس گباگبی» از ساحل عاج دارنده مدال برنز المپیک 2016، طلای مسابقات قهرمانی اروپا و طلای قهرمانی آفریقا مبارزه کرد و با وجود آسیب دیدگی تا لحظه آخر از جان مایه گذاشت اما نتیجه را 19 بر 9 واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

علیزاده تنها نماینده تیم بانوان ایران است که در بیست و سومین دوره رقابت‌های جهانی در موجو کره مدال گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از روز شنبه (3 تیرماه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شد و دیروز(جمعه) به پایان ‌رسید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها