واکنش مشاور محمود عباس به لیبرمن

واکنش مشاور محمود عباس به لیبرمن
جمعه 17 تير 1390 - 10:21

مشاور سياسي رييس تشکيلات خودگردان فلسطين در واکنش به تهديدات اخير وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي، تاکيد کرد که اين رژيم نژاد پرست، اهداف خطرناکي را تعقيب مي کند و هرگز بدنبال سازش نيست.

 "نمر حماد" مشاور سیاسی " محمود عباس" روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم تصریح کرد : رژیم صهیونیستی درصدد استفاده از فضای حاکم بر آمریکا ناشی از در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری است تا واشنگتن را به اقدامات بیشتر ضد فلسطینی تحریک کند.

" اویگدور لیبرمن" وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که اگر تشکيلات خودگردان برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین به سازمان ملل مراجعه کند، این رژیم چاره اي جز برداشتن گام هاي يک جانبه ندارد.

در همین حال تیمی در وزارت امور خارجه اين رژيم در حال تهيه طرحي براي وارد کردن فشار بیشتر به تشکيلات خود گردان هستند که براساس آن، پرداخت عايدات ماليات ها به اين تشکيلات متوقف و برخي امتيازات از مقامات فلسطيني سلب خواهد شد.

ليبرمن حتي تهديد کرده است در صورتي که فلسطيني ها بر موضع شان اصرار داشته باشند اين رژيم پيمان اوسلو را نيز ملغي اعلام مي کند.

مدير مرکز رسانه اي "بدائل " نيز در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: تشکيلات خودگردان نمي تواند در مقابل اين تهديدات تسليم شود زيرا اعتبار خود را به طور کامل از دست خواهد داد.

" هانی المصری" گفت: تشکیلات خودگردان در تلاش است تا از این فشارها بکاهد اما راهی بجز مراجعه به سازمان ملل ندارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها