ویدیو ... حقیقت مرگ مجری پاکستانی هنگام پخش زنده

شنبه 10 تير 1396 - 23:07

کاربران در شبکه های اجتماعی ویدیویی را منتشر کردند که به گفته آنها مرگ یک مجری زن پاکستانی را هنگام پخش زنده جشن های روز اول عید فطر نشان می دهد.

العالم - آسیا

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آنگونه که در این ویدیو دیده می شود، یکی از مجریان زن تلویزیون پاکستان در حالی که مشغول اجرای ویژه برنامه عید سعید فطر در کشورش بود، ناگهان لحنش به شکلی عجیب تغییر کرد و چند لحظه بعد ظاهرا جان خود را از دست داد و از مکان بلندی که روی آن ایستاده بود به پایین سقوط کرد.
در همین لحظه مردم حاضر در مجموعه که از دیدن این صحنه شوکه شده بودند به سمت او هجوم آوردند، اما پس از چک کردن علائم حیاتی وی متوجه شدند که او نمرده است.
  ویدئویی مذکور با عنوان "مرگ مجری زن پاکستانی" در شبکه های اجتماعی رکورد بالایی را از نظر تعداد کاربر رقم زد اما پس از جنجال به پا شده در مورد این ویدئو، اکنون مشخص شده که این مجری در قید حیات است و از هوش رفتن ناگهانی، سقوط اینچنینی را در پی داشته است و امدادگران با رساندن به موقع وی به بیمارستان جانش را نجات داده اند. اکنون این مجری در یکی از اتاق های بیمارستان بستری و سلامتی اش را بار دیگر به دست آورده است.

221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها