در دیدار پوتین با ترامپ ... کدام دست برتر را خواهند داشت؟

در دیدار پوتین با ترامپ ... کدام دست برتر را خواهند داشت؟
دوشنبه 12 تير 1396 - 18:12

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارشی درباره دیدار دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه منتشر کرد.

العالم اروپا 

به گزارش روسیا الیوم، این گزارش حاکیست که پوتین و ترامپ این هفته با یکدیگر به طور مستقیم دیدار می کنند که بسیاری مدتهاست منتظر آن هستند. این گزارش تأکید می کند که این دیدار پر از سناریوهای سیاسی، ژئواستراتژیک و شخصی خواهد بود.
سی ان ان در گزارش خود، با طرح این پرسش که کدام یک از دو طرف در این دیدار دست بالاتر را خواهد داشت، نوشت: ترامپ در این جلسه وضع خوبی نخواهد داشت؛ چون در داخل کشورش دچار ضعف است. او دچار بحران های سیاسی است. به همین دلیل زمینه مانورش در سیاست های خارجی، محدود خواهد بود.     
گزارش سی ان ان همچنین یادآور شد که پوتین که جایگاه کشورش را به عنوان قدرت جهانی بهبود بخشیده و نفوذ مسکو در اروپا و خاورمیانه را گسترش داده، علتی برای نگران بودن ندارد.
گزارش سی ان ان حاکیست که گفت و گوی پوتین و ترامپ در حاشیۀ نشست گروه 20 دارای هدف سرنوشت ساز استراتژیکی است آن هم در زمانی که رابطه دو کشور دچار چالشی است که از هنگام جنگ سرد تا زمان حاضر چنین خطرناک نبوده است.

206
   

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها