معاون نیروهای مردمی از توطئه آمریکا برای عراق پرده برداشت

معاون نیروهای مردمی از توطئه آمریکا برای عراق پرده برداشت
دوشنبه 12 تير 1396 - 19:02

ابو مهدی المهندس، معاون بسیج مردمی عراق، در گفتگوی اختصاصی با شبکۀ العالم، ضمن تشریح دستاوردها و برنامه های این نیروها، توطئه جدید آمریکا برای عراق را افشا کرد.

العالمایران

ابو مهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق،در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شبکه خبری العالم افزود که ارتش آمریکا قصد بازگشت به عراق را دارد و به همین دلیل نیروهای آمریکایی نزدیک شهر الرطبه مستقر شده اند. 
المهندس در این گفت و گو که حاشیه اجلاس رادیوها و تلویزیون های اسلامی در شهر مشهد مقدس انجام شد، افزود که جاده دمشق بغدد امن و باز است و بسیج مردمی برای اولین بار به ارتش سوریه و هم پیمانانش اتصال یافت.  
وی با تاکید به اینکه بسیج مردمی مانع سیطره آمریکا بر مرز سوریه عراق و تشکیل منطقه نفوذ آمریکایی خواهد شد، تصریح کرد که واشنگتن قصد نابودسازی داعش را ندارد بلکه هدفش هدایت این گروه بر اساس اهدافش و تحت الشعاع قراردادن پیروزی نیروهای بسیج است.
المهندس در بخش دیگری از سخنانش گفت که داعش همچنان در عراق بوده و برخی از شهرهای کشور در معرض تهدید حمله آن می باشد، البته ارتباط داعش در عراق با دنیای خارج قطع شده و به همین دلیل سرنوشت ابوبکر البغدادی سرکرده آن برای ما مهم نیست.
وی گفت که اولویت ما تامین امنیت مرزهای سوریه عراق و پس از آن الحویجه و ایجاد تحول امنیتی برای مقابله با داعش در عراق است البته ما طومار نظامی داعش در عراق را به هم خواهیم پیچید.
206
 

پربیننده ترین خبرها