یمنی ها با اتکا به عربستان وآمریکا مخالفند

یمنی ها با اتکا به عربستان وآمریکا مخالفند
جمعه 17 تير 1390 - 14:50

تحليلگر سياسي يمني تظاهرات امروز مردم اين کشور را بيانگر مخالفت آنها با اتکا به عربستان سعودي و آمريکا توصيف کرد.

عبدالرقيب منصور روز جمعه به شبکه خبري العالم گفت : مردم با شرکت در اين تظاهرات بر مخالفت خود با اتکا به عربستان سعودي و آمريکا تاکيد کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در اين روز علاوه بر رد دخالت هاي آمريکا وعربستان با قيمومت احزاب و قبايل بر اين کشور مخالفت خود را ابراز می کنند. 

عبدالرقیب منصور با اشاره به اظهارات دیروز عبدالله صالح، افزود: زمان بندي حضور رسانه ای علي عبدالله صالح بسيار بد بود، زيرا هفتم جولاي تاريخ براندازي حزب سوسياليست و سلطه یافتن علي عبدالله صالح بر قدرت است. از این رو در چنین روزی حضور وی در صفحه های تلویزیون تنها تشويق کننده جدايي جنوب از شمال يمن است.

عبدالرقيب منصور گفت: دوران عبدالله صالح براي ملت يمن تمام شده است. از او انتظار مي رود ملت يمن را به حال خود رها کند، تا مردم براي سرنوشت خود تصميم گيري کنند.

وی خاطر نشان کرد: اظهارات روز گذشته صالح نشان مي دهد وي همچنان  برای چنگ زدن به قدرت پافشاری می کند، و با تکرار چندين باره واژه مبارزه طلبي در واقع بر عزم خود براي ريختن خونهای بیشتری اصرار مي ورزد.

منصور يادآوري کرد: صالح در طول دوران استبدادی حکومت بر يمن هيچ شريکي در حکومت را نپذيرفت و این کشور را به عربستان سعودي و آمريکا وابسته کرد.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها