لاریجانی: قاچاق کالا در کشور کاهش یافته است

لاریجانی: قاچاق کالا در کشور کاهش یافته است
سه شنبه 13 تير 1396 - 11:11

رییس مجلس شورای اسلامی پس از جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: قاچاق در کشور سیر نزولی پیدا کرده، اما باید سختگیرانه تر عمل شود تا این عارضه از کشور رخت ببندد.

العالم ـ ایران
علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: از ساعت هشت امروز تا کنون جلسه غیرعلنی با موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشتیم. در این جلسه مسوولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت اطلاعات به جلسه دعوت شدند که توضیح دهند در این زمینه چه اقداماتی انجام داده اند و چه کاستی هایی دارند.
وی ادامه داد: همچنین مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نظارت کارشناسی خود را در این زمینه اعلام کرد و تعدادی از نمایندگان مجلس نیز اظهارنظر کردند.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع چون دولت لایحه ای را برای برخی از کاستی ها مطرح کرده است برخی از نقاط ابهام در جلسه مشخص شد و قرار شد در لایحه تکمیل شود و در دستور مجلس قرار گیرد.
لاریجانی افزود: در بخش نظارت هایی که باید انجام شود باید با دقت بیشتری جلوی قاچاق گرفته شود. در این جلسه این نکته مدنظر بود و گزارش داده شده نشان می داد سیر قاچاق در کشور سیر نزولی پیدا کرده است اما باید سختگیرانه تر عمل شود تا این عارضه از کشور رخت ببندد چون تاثیر مستقیم روی تولید ملی کشور دارد.
وی ادامه داد: دستگاه های مسوول حتما این موضوع را پیگیری خواهند کرد و مجلس نیز مسایل را دنبال می کند تا حل شود.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها