عضو ائتلاف جوانان انقلاب مصر تاکید کرد :

بی توجهی شورای نظامی مصر به مطالبات مردم

بی توجهی شورای نظامی مصر به مطالبات مردم
جمعه 17 تير 1390 - 15:42

عضو ائتلاف جوانان انقلاب مصر از سهل انگاري شوراي نظامي مصر و بي توجهي به مطالبات انقلابيون انتقاد کرد.

احمد نزيلي شامگاه جمعه در مصاحبه با شبکه خبري العالم در قاهره گفت: انقلاب مردم مصر در نتيجه توطئه ها و دخالت در روند محاکمه جنایتکاران به شدت در معرض خطر قرار دارد.

نزيلي سهل انگاري های شوراي نظامي در عمل به خواسته هاي انقلابيون را حاکي از وجود توطئه ها و همدستي برخي جریان ها دانست و تاکيد کرد: جوانان انقلابي مصر به شوراي نظامي اجازه تعلل نخواهند داد، و انقلاب را تا تحقق همه اهداف مورد نظر خود ادامه خواهند داد.

وي با درخواست از شوراي نظامي حاکم برای تسریع محاکمه سران رژيم مبارک ديکتاتور سرنگون شده مصر، افزود: محاکمه مسئولان رژيم مبارک از مهم ترين مسائلي است که درتلاش هستيم آنرا به مرحله اجرا در آوریم.

نزیلی خاطرنشان کرد: از ديگر خواسته هاي مردم انقلابي، مجازات عوامل کشتار صدها نفر از مردم مصر در انقلاب 25 ژانويه است؛ اين درحاليست که بسياري از این جنایتکاران درسمت هاي خود باقی مانده و به فعالیت مشغول هستند.

عضو ائتلاف جوانان انقلاب مصر خاطرنشان کرد : اوضاع کنوني مصر مستلزم دقت و توجه بسيار است. به همين دلیل ما خواستار تجمع انقلابيون شديم، ما خواهان محاکمه قاتلان مردم مصر يعني حسني مبارک، سپس حبيب العادلي وزير کشور پیشین و دیگر وابستگان به رژیم سابق هستيم. ما مي خواهيم همه وزارت خانه ها از عناصر وابسته به مبارک پاکسازي شوند.

وي اظهار داشت: شوراي نظامي، عصام شرف را در صدر دولت قرار داد، اما تمامی اختيارات را از او سلب و اعلام کرد وي نمي تواند هيچ وزيري را برکنار يا هيچ تصميم سرنوشت سازي را اتخاذ کند.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها