ترامپ، دل رحم شده است

ترامپ، دل رحم شده است
پنج‌شنبه 15 تير 1396 - 16:19

رییس جمهوری آمریکا تعهد داد که کشورش از انرژی مورد نیاز اروپای میانه برای تحمیل شروط سیاسی و اقتصادی بر سران کشورهای مزبور استفاده نکند.

العالمآمریکا  

پایگاه اینترنتی روسیا الیوم گزارش کرد که دونالد ترامپ این مطلب را در  کنفرانس دریاهای سه گانه که در ورشو پایتخت لهستان جریان دارد، بیان کرد.

وی افزود که واشنگتن هرگز برای انحصار صادرات انرژی به اروپای میانه و استفاده از آن به عنوان سلاحی برای تحمیل شروط یا وادار ساختن کشورهای دیگر به انجام کاری استفاده نخواهد کرد و به دیگران نیزاجازه چنین کاری نمی دهد.  

ترامپ همچنین گفت که آمریکا بازار را به شکلی عادلانه و متعادل تبدیل می سازد خصوصا که ما دارای فناوری ممتاز، کشتی و تجهیزات جنگی هستیم که در آن رقیبی نداریم.

وی از لهستان و ملت آن برای وارد ساختن اولین محموله گاز طبیعی مایع از آمریکا تقدیر کرد و تعهد داد که کشورش شریک مطمئنی در زمینه صادرات و همچنین فروش منابع انرژی با کیفیت باقی بماند.

انجی دودا رییس جمهوری لهستان نیز گفت سال های آینده تقاضای اروپا برای گاز افزایش خواهد یافت و کشورش می خواهد به مرکز تجمیع و باز توزیع گاز مایع آمریکا به کشورهای منطقه تبدیل شود.
206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها