پرواز هواپیمای شناسایی آمریکا نزدیک مرزهای غربی روسیه

پرواز هواپیمای شناسایی آمریکا نزدیک مرزهای غربی روسیه
جمعه 16 تير 1396 - 03:35

یک هواپیمای شناسایی راهبردی آمریکا همزمان با سفر ترامپ به منطقه، دستکم به مدت سه ساعت نزدیک مرزهای استان کالینینگراد روسیه به پرواز درآمد.

العالم ـ اروپا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی پایگاه های غربی ویژه رصد کردن پرواز هواپیماهای جنگی تاکید کردند که هواپیمایی از نوع "RC-135W" امروز پنجشنبه از پایگاه هوایی میلدنهال در انگلیس به  پرواز درآمد و دستکم به مدت سه ساعت در حریم هوایی لهستان نزدیک مرزهای جنوبی استان کالینینگراد روسیه پرواز کرد.

پایگاه های مزبور افزودند: یک جنگنده روسی از نوع سوـ27 به سمت آن منطقه به حرکت درآمد تا هواپیمای شناسایی آمریکایی را رهگیری کند. همچنین همزمان با پرواز هواپیمای آمریکایی، یک هواپیمای تابع پیمان ناتو از نوع "E-3A AWACS" نزدیک مرزهای کالینینگراد نیز رصد شد.

یادآور می شود که همین هواپیمای شناسایی روز چهارشنبه به همراه یک هواپیمای انگلیسی دست به عملیات شناسایی بر فراز آبهای بین المللی در دریای بالتیک نزدیک سواحل کالینینگراد روسیه زدند.

این امر همزمان با سفر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به لهستان صورت می گیرد؛ وی از ورشو اعلام کرد که اقدامات مسکو به بی ثباتی در شرق اروپا منجر می شود.

210

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها