توصیه "اسرائیل" به آلمان درباره فروش سلاح به اعراب

توصیه
جمعه 16 تير 1396 - 14:58

رژیم صهیونیستی از آلمان خواست که پیش از فروش تجهیزات جنگی خود به کشورهای عربی ، با تل آویو مشورت کند.

العالم - فلسطین

روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در گزارشی نوشت : رئیس اداره سیاسی در وزارت امنیت چند روز پیش به برلین رفت و از مقامات آلمانی خواست که پیش از فروش تسلیحات به کشورهای عربی با اسرائیل هماهنگی کنند. 
این در حالیست که قرار بود رژیم صهیونیستی چندین هواپیمای بدون سرنشین خود را به آلمان بفروشد ولی کمیته بودجه آلمان این قرارداد را از لایحه بودجه حذف کرد.
هاآرتص به نقل از یک مقام عالی رتبۀ رژیم صهیونیستی نوشت : رئیس اداره سیاسی وزارت امنیت برای مذاکره و توافق با مقامات آلمانی درباره لزوم هماهنگی برلین با تل آویو پیش از فروش تسلیحات آلمانی به کشورهای عربی برای حفظ برتری نظامی اسرائیل، به آلمان رفته بود.
این مقام رژیم صهیونیستی افزود : آلمان در سال 2016 بیش از پیش تسلیحات خود را به کشورهای عربی فروخت و قراردادهائی برای فروش چندین تانک به عربستان و قطر ، چندین کشتی جنگی به الجزایر و 2 زیردریائی به مصر امضاء کرد.
به گفته این مقام صهیونیست تل آویو تلاش می کند همانگونه که با آمریکا اتفاق نظر دارد ، با آلمان نیز اتفاق نظر داشته باشد و هدفش تشکیل یک کمیتۀ مشورتی برای اطمینان از آسیب نزدن قراردادهای تسلیحاتی آلمان و اعراب به برتری نظامی این رژیم است.

214

پربیننده ترین خبرها