جشنواره تابستانی توچال آغاز به کار کرد

جشنواره تابستانی توچال آغاز به کار کرد
جمعه 16 تير 1396 - 20:30

جشنواره تابستانی بام تهران توچال از شب گذشته (١٥تیرماه)تاپایان تابستان هر شب بصورت رایگان پذیرای شهروندان و گردشگران خواهد بود

سید محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت:در راستای نشاط افزایی در فضای جامعه و ترویج سرگرمی های مفرح و ایجاد محیطی شاد برای خانواده ها که از منویات مقام معظم رهبری است ، مجموعه توچال –بام تهران تدارک جشنواره ای سه ماهه را دیده است تا همه مردم بتوانند با فرصتی برابر و بدون هزینه با حضور در توچال ساعات خوشی را سپری کنند .
وی افزود :در این جشنواره برنامه هایی همچون سیاه بازی و کوزه بازی که در حال سپرده شدن به تاریخ بود، احیا شده و اجرا می شود.
همچنین از خوانندگان و بازیگران محبوب هم برای حضور در این مراسم و دیدار با همشهریان و هموطنان عزیز ،دعوت شده و هر شب برنامه ی ویژه خواهند داشت ،غرفه های طهران قدیم و جشنواره غذا هم پذیرای میهمانان خواهند بود.
مدیرعامل شرکت تله کابین توچال ،نمایشگاه صنایع دستی ،سوغاتی و محصولات طهران قدیم را هم از دیگر برنامه های این جشنواره خاطرنشان کرد و گفت :میهمانان در مسیر جاده تندرستی در باشگاه سلامت توچال از خدمات سلامتی ،بهداشتی و برنامه رژیم غذایی رایگان بهره مند خواهند شد.
شایان ذکر است این جشنواره از ١٥تیرماه لغایت ٣0شهریور هر شب از ساعت ٢٢الی٢٤در محل بام تهران توچال (ایستگاه اول)به نشانی :بزرگراه شهید چمران-جنب پمپ بنزین پارک وی،خیابان یمن-انتهای خیابان ولنجک-مجموعه بزرگ تفریحی ورزشی توچال برگزار می شود .
برای اطلاعات بیشتر عضو کانال توچال (tchl24875000@)شوید.

پربیننده ترین خبرها