پوتین و ترامپ، بیش از حد حرف زدند!

پوتین و ترامپ، بیش از حد حرف زدند!
شنبه 17 تير 1396 - 01:03

پوتین و ترامپ در نخستین دیدار خود، بیش از سه برابر زمان از پیش تعیین شده، گفتگو کردند و در نهایت هم ملانیا ترامپ بود که مذاکره دو رئیس جمهور را پایان داد!

العالم – اروپا

زمان اولین دیدار و گفت و گوهای بین روسای جمهوری آمریکا و روسیه در حاشیه اجلاس سران گروه بیست در هامبورگ، از وقت تعیین شده طولانی تر شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اندکی پس از پیروزی در انتخابات ولادیمیر پوتین را رهبری قدرتمند که می تواند با وی به خوبی به تفاهم برسد، توصیف کرد. چند ماه بعد تنش هایی رخ داد.

سران دو کشور برای اولین بار در اجلاس سران کشورهای عضو گروه بیست در هامبورگ ملاقات کردند. روسای جمهوری آمریکا و روسیه به مدت دو ساعت گفت و گو کردند.

اخبار کمی از محتوای گفت و گوها به خارج درز کرده است. اما مشخص است که مسایل متعددی محور گفت و گوها بوده اند. گزارشگر این شبکه در هامبورگ در این خصوص گفت: بر اساس اخبار منتشر شده رکس تیلرسون و سرگئی لاوروف وزرای امور خارجه آمریکا و روسیه در این دیدار حضور داشته اند. قبلا زمان گفت و گو ها سی تا چهل دقیقه اعلام شده بود.

به گفته رکس تیلرسون  دو طرف تمایلی به قطع گفت و گوها نداشتند و ملانیا همسر ترامپ با ورود به محل گفت و گوها خواستار پایان جلسه شده بود. تیلرسون روند مذاکرات را مثبت ارزیابی کرده است.

پربیننده ترین خبرها