هتل های آلمان دربهای خود را به روی ترامپ بستند

هتل های آلمان دربهای خود را به روی ترامپ بستند
شنبه 17 تير 1396 - 11:16

رئیس جمهوری آمریکا که مالکیت هتل های زیادی را بر عهده دارد برای اقامت درآلمان با دشواری هایی روبرو شد.

العالمامریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که مالک هتل های زیادی است به هنگام شرکت در نشست گروه 20 در هامبورگ آلمان در شرایط سختی قرار گرفت.

به نظر می رسد به محض ورود ترامپ به آلمان همه هتل های لوکس شهر رزرو شده و جایی برای وی وجود نداشت.

روزنامه بریتانیایی "ایندپندنت " با نوشتن گزارشی این وضعیت را به باد تمسخرگرفت و گفت : به نظر می رسد ترامپ در این شهر شمالی آلمان ،املاک و مستغلاتی ندارد.

این روزنامه به نقل از پایگاه "بزفید" که اسکان  مقامات را پی گیری می کرد گفت : هیات سعودی در هتل " فور سیزونز" و دو هتل لوکس  دیگر اقامت دارند.

این روزنامه نوشت: هیات ترامپ در رزرو هتل برای وی بسیار دیر اقدام کردند وگفته شده، هیچ یک از هتل های بزرگ، اتاق خالی  ندارند این در حالی است که مجلس سنای هامبورگ، میزبان وی خواهد بود.

این گزارش حاکی است ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در هتل " پارک حیات " اقامت دارد  در حالی که آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان و دو هیات هند و کانادا در هتل " کمپینسکی آتلانتیک " اقامت دارند.

بر اساس اعلام این روزنامه ، این اولین باری نیست که یک مسئول آمریکایی برای یافتن هتل در آلمان با مشکل روبروست.زیرا رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا نیز ماه فوریه در نشست وزرای گروه بیست درمحلی به فاصله چندین مایلی از دیگران اقامت داشت.
ترامپ نیز پس از مخالفت هتل ها با پذیرش وی، برای یافتن محل اقامت در مدت زمان برگزاری کنفرانس با مشکل روبرو شده و شایعات مبنی براقامت وی در برلین و انتقال با هواپیما از پایتخت به هامبورگ است، اما گزارش های مطبوعاتی حاکی است در شهر هامبورگ برای او ویلایی مخصوص میهمانان تدارک دیده شده است.

217
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها