حیرت مردم آلمان از کاروان عظیم خودروهای ترامپ

حیرت مردم آلمان از کاروان عظیم خودروهای ترامپ
شنبه 17 تير 1396 - 13:21

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در حالی با کاروانی متشکل از ده‌ها خودرو وارد شهر هامبورگ آلمان شد که بزرگی بیش از حد این کاروان باعث حیرت و در عین حال تمسخر مردم شد.

العالم-اروپا

به گزارش روزنامه میرر، به هنگام ورود کاروان خودروهای دونالد ترامپ به آلمان به منظور شرکت وی در اجلاس گروه ۲۰ اندازه بیش از حد بزرگ این کاروان باعث شگفتی مردم عادی در خیابان‌ها شد.

در این کاروان ظاهرا بیش از ۷۰ خودرو متشکل از ۲۶ خودروی پلیس،‌ ۱۴ موتورسیکلت، ۲۷ خودروی دودی سرویس مخفی، یک خودروی ون پلیس ویژه و یک آمبولانس حضور داشتند.

همچنین در مرکز این کاروان خودروی کادیلاک مشهور دونالد ترامپ که به آن لقب "دیو" داده شده به همراه یک نسخه کاملا مشابه و برابر به منظور رد گم کنی وجود داشت.

در ویدئوی منتشر شده از کاروان خودروهای دونالد ترامپ این کاروان در حالی در خیابان‌های بسته شده جلو می‌رود که مردم عادی با بهت و حیرت به آن نگاه می‌کنند و در پس زمینه نیز صدای آژیر خطر به گوش می‌رسد.

به دلیل حضور این تعداد فراوان خودرو در کاروان ترامپ عبور کامل آن از کنار یک عابر پیاده دست‌کم دو دقیقه به طول می‌انجامد.

خودروی کادیلاک دونالد ترامپ به خاطر مقاومت در برابر حمله با بمب، نارنجک و حمله شیمیایی شهرت دارد. شاسی این خودرو از زره نظامی با ضخامت ۵ اینچ ساخته شده و وزن درب‌های این خودرو از وزن درب‌های هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ بیشتر است.

این خودروی کادیلاک مجهز به اسلحه برای مبارزه با عوامل حمله احتمالی و کیسه‌های خون مورد نیاز برای ترامپ درصورت پیش آمدن وضعیت اضطراری برای او است.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها