پایان کار کمانداران ایران در کاپ آسیا با کسب 4 مدال

پایان کار کمانداران ایران در کاپ آسیا با کسب 4 مدال
شنبه 17 تير 1396 - 14:39

آخرین روز رقابت های تیر و کمان کاپ آسیا به میزبانی چین تایپه امروز (شنبه ) با کسب یک طلا ، یک نقره و دو برنز برای تیم تیراندازی با کمان ایران همراه شد.

العالم ـ ایران

به گزارش فدراسیون تیراندازی با کمان، اسماعیل عبادی کماندار ملی پوش کشورمان ظهر امروز موفق شد در فینال بخش انفرادی کامپوند مردان، حریفی از مالزی را با نتیجه 148 بر 141 از پیش روی بردارد و مدال طلای این بخش را مقتدرانه به گردن آویزد.
پیش از این فرشته قربانی دیگر تیرانداز ایرانی شرکت کننده در رقابت های کاپ آسیا به فینال بخش انفرادی کامپوند زنان راه یافت اما با نتیجه نزدیک 142 بر 143 این رقابت را به حریف هندی واگذار کرد تا با کسب مدال نقره در جایگاه دوم این بخش بایستد.
امروز صبح تیم تیراندازی با کمان ایران در دو بخش دیگر نیز مدال گرفت. تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب پریسا براتچی و اسماعیل عبادی توانست در دیدار رده بندی مقابل تیم میزبان (چین تایپه ) برنده شده و مدال برنز این مرحله از رقابت ها را به نام خود ثبت کند.
تیم میکس ایران با نتیجه 154 بر 150 چین تایپه را شکست داد.
نخستین مدال تیم تیراندازی با کمان ایران امروز صبح توسط سه کماندار زن در بخش تیمی کامپوند نصیب کشورمان شده بود.
تیم ملی ایران در این مسابقات با شش کماندار شرکت کرده بود که با کسب چهار مدال رنگارنگ (اسماعیل عبادی طلای انفرادی، فرشته قربانی نقره انفرادی، فرشته قربانی، پریسا براتچی و افسانه شفیعی برنز تیمی بانوان، اسماعیل عبادی و پریسا براتچی برنز میکس تیم) به کار خود پایان داد.
رقابت های کاپ آسیا از 14 تا 17 خرداد ماه به میزبانی کشور چین تایپه در دو بخش زنان و مردان و رشته های ریکرو و کامپوند برگزار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها