منابع عراقی: بخش قدیم موصل به طورکامل آزاد شد

منابع عراقی: بخش قدیم موصل به طورکامل آزاد شد
شنبه 17 تير 1396 - 19:30

رسانه های عراقی عصر شنبه شب از تسلط کامل نیروهای این کشور بر بخش قدیمی شهر موصل و خارج کردن آن از سلطه تروریست های داعش خبردادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی عملیات مشترک عراق ساعاتی پیش اعلام کرده بود که فقط چندین متر از بخش قدیمی موصل باقیمانده و نیروهای عراقی کنترل این منطقه را در دست دارند.

از سوی دیگری فرمانده عملیات بغداد شنبه شب از همه طرف ها در پایتخت عراق خواست از تیراندازی هوایی در شادی جشن آزادسازی موصل خودداری کنند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، سرلشکر جلیل الربیعی درباره تیراندازی هوایی در شادی جشن های آزدسازی شهر موصل هشدار داد. الربیعی از اتخاذ تدابیر قانونی درباره عاملان تیراندازی هوایی در بغداد خبر داد.

الربیعی با اشاره به نزدیک بودن اعلام رسمی آزادسازی شهر موصل، افزود: عاملان تیراندازی هوایی به دستگاه قضایی ارجاع خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: ما اکنون در آستانه پیروزی در موصل قرار داریم. از همه مردم در بغداد می خواهیم هر طوری که می خواهید این پیروزی را جشن بگیرید، اما تیراندازی نکنید. زیرا هر کسی اقدام به تیراندازی کند، در برابر قانون بازخواست خواهد شد و فرماندهی عملیات بغداد عاملان تیراندازی را بازداشت خواهد کرد.

وی گفت : ما اقدامات گسترده اطلاعاتی در بغداد داریم و خانه هایی را که از آنها اقدام به تیراندازی شود، شناسایی خواهیم کرد. در همه خیابان های بغداد عوامل اطلاعاتی حضور دارند.
 

 

 

پربیننده ترین خبرها