هلاکت سرکرده سعودی داعش هنگام فرار از موصل

هلاکت سرکرده سعودی داعش هنگام فرار از موصل
شنبه 17 تير 1396 - 19:44

نیروهای عراقی، یک سرکرده سعودی داعش را هنگام فرار از ساحل غربی موصل به هلاکت رساندند.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم فرماندهی نیروهای نظامی عراق امروز(شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد اعضای این نیرو، یک سرکرده داعش را که از اتباع عربستان بود هنگام فرار به ساحل شرقی موصل به هلاکت رساندند.

بیانیه فرمانده عملیات نینوا که امروز منتشر شد خاطرنشان می کند که نیروهای پلیس نینوا این شخص ملقب به ابوحفصه سعودی را هنگامی که سعی داشت از طریق رود دجله از ساحل غربی به شرقی موصل فرارکند به هلاکت رساندند.

منابع نظامی عراق همچنین خبر می دهند که نیروهای مختلف عراق، عناصر داعش را در چند ده متری بخش قدیمی موصل به محاصره در آورده اند.

سخنگوی فرمانده عملیات مشترک عراق امروز شنبه از سیطره نیروهای عراقی بر بخش قدیمی موصل خبر داد.

سرتیپ یحیی رسول در گفت و گو با تلویزیون دولتی عراق گفت نیروهایش در چند ده متری کرانه رود دجله قرار دارند و با پشتیبانی هواپیماهای ارتش، پیشروی های زیادی داشته اند و چیزی تا پیروزی کامل بر داعشی ها نمانده است.

وی افزود: داعشی ها در حال فرار به سمت مقابل در ساحل شرقی هستند اما نیروهای عراقی مانع آنان می شوند و تا کنون 35 داعشی در این مسیر کشته شده و 6 تن بازداشت شده اند.

عراقی ها منتظر اعلام رسمی پایان درگیری های ساحل غربی موصل با صدور بیانیه رسمی حیدر العبادی فرمانده کل نیروهای مسلح هستند.

202

پربیننده ترین خبرها