تهديدات توخالي قذافي براي حمله به اروپا

تهديدات توخالي قذافي براي حمله به اروپا
شنبه 18 تير 1390 - 11:36

کانادا (العالم)ـ نماينده جنبش جوانان انقلاب در طرابلس، تهديدات معمر قذافي ديکتاتور ليبي عليه سازمان پيمان آتلانتيک شمالي "ناتو" مبني بر حمله به کشورهاي اروپايي را تهديداتي توخالي توصيف کرد.

اشرف قربللي شنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: ناتو به مدت سه ماه است که طرابلس را هدف حملات خود قرار مي دهد و قذافي نتوانسته در قبال آن و کشورهاي اروپايي دست به اقدامي بزند.

نماينده جنبش جوانان انقلاب در طرابلس افزود: تنها کاري که قذافي انجام مي دهد حمله به مردم ليبي است که عليه وي بپاخاسته اند.

وي گفت: قذافي به مردم خود و نيز فرماندهاني که در کودتاي نظامي در سال 1969 با وي مشارکت داشتند، خيانت کرد.

نماينده جنبش جوانان انقلاب در طرابلس تصريح کرد: قذافي پس از روي کار آمدن اموال مردم را چپاول کرد و به غرب بخشيد و اينک مقداري از اين اموال را به مزدوران کشورهاي مختلف آفريقايي مي دهد تا با مردم ليبي بجنگند.

قربللي خاطرنشان کرد: مردم ليبي به رغم منابع نفتي و گازي ، به دليل سياست هاي خائنانه قذافي از جمله ملت هاي فقير جهان به شمار مي آيند.

وي افزود: قذافي به عمد مردم را در فقر نگاه مي داشت چون گمان مي کرد که هر ملت فقيري به دنبال لقمه نان خود است و هيچ گاه به دنبال انقلاب و سرنگوني رژيم هاي فاسد و جنايتکار و مستبد نخواهد بود اما ملت ليبي براي دست يافتن به کرامت، عزت و آزادي قيام کرد و تا سقوط اين رژيم فاسد مبارزه خواهد کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها