صحنه گرداني عربستان درسخنراني عبدالله صالح

صحنه گرداني عربستان درسخنراني عبدالله صالح
شنبه 18 تير 1390 - 11:58

يکي از رهبران مخالفان يمني ظاهر شدن علي عبدالله صالح در تلويزيون را اقدامي حساب شده از سوي عربستان عنوان کرد و گفت: رياض اجازه اين اقدام را با هدف زمينه سازي براي دخالت هاي سياسي در اين کشور داده است.

 به گزارش شنبه پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم ، حسن زيد گفت: ظاهر شدن پنجشنبه شب علي عبدالله صالح در تلويزيون براي اولين بار از زمان مورد حمله قرار گرفتن، اقدام حساب شده اي بود که عربستان براي به جريان انداختن روند سياسي مد نظر خود اجازه آن را داده است.

 وي افزود: بعد از آن اقدامات ديگري در جهت واگذاري قدرت به عبد ربه منصور هادي معاون رييس جمهور يمن به منظور زمينه سازي براي تشکيل دولت انجام خواهد شد.

 يادآور مي شود علي عبدالله صالح بعد از زخمي شدن در حمله ماه گذشته و انتقال به عربستان براي درمان ، براي اولين بار در تلويزيون ظاهر شد.

عبدالله صالح که سوم ژوئن 2011 ميلادي بر اثر اصابت راکت به کاخ رياست جمهوري در يمن زخمي شده بود ، پنجشنبه شب درحالي در اولين سخنراني خود بعد از اين حادثه در تلويزيون ظاهر شد که آثار سوختگي در چهره او مشخص بود.

 حسن زيد اظهار داشت: ظاهر شدن عبدالله صالح به منظور جلوگيري از ايجاد خلا قانون اساسي هنگام ناتواني از برگزاري انتخابات در مدت 60 روز پس از انتقال قدرت صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها