مردم بحرين فريب رژيم را نمي خورند

مردم بحرين فريب رژيم را نمي خورند
شنبه 18 تير 1390 - 17:39

عضو مرکز حقوق بشر بحرين گفت : تداوم اعتراضات بيانگر پافشاري جوانان انقلابي بر مطالبات خود است و رژيم نژادپرست آل خليفه با ترفند "مذاکرات" مي خواهد مانع پيروزي انقلاب مردم شود.

عباس العمران امروز (شنبه) در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت : جوانان انقلابي با وجود اقدامات سرکوبگرانه نيروهاي بحريني و عربستاني اشغالگر همچنان در صحنه حضور دارند و اين اقدامات آنان را از مطالبات خود منصرف نخواهد کرد .
وي اظهارداشت : مردم بحرين ديگر ترسي به دل خود راه نمي دهند و پيوسته با آمدن به خيابان ها برنامه هاي هفتگي خود را براي تظاهرات و مخالفت با رژيم اعلام مي کنند.
العمران با اشاره به اينکه رژيم حاکم با ترفند مذاکرات مي خواهد مانع پيروزي انقلاب شود ، افزود : اين امر نشان مي دهد که انقلاب مردمي همچنان با شدت و حدت ادامه دارد و تلاش رژيم براي آرام نشان دادن کشور دور از واقعيت است .
العمران گفت : سرکوب شديد مردم از روز 14 فوريه تاکنون نشان مي دهد که رژيم مي خواهد از همه اقشار مردم انتقام بگيرد رژيمي که مشروعيت خود را از زمان اقدام به سرکوب وحشيانه مردم از دست داده است .
العمران رژيم بحرين را نژادپرست خواند و گفت : رژيم آل خليفه همانند رژيم آپارتايد مردمي را که حقوق خود را مطالبه مي کنند ، سرکوب مي کند .
18:00

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها