دست آل خليفه براي ملت بحرين رو شده است

دست آل خليفه براي ملت بحرين رو شده است
يکشنبه 19 تير 1390 - 14:44

لندن (العالم) ـ عضو مرکز حقوق بشر بحرين با شاره به نيرنگ رژيم حاکم در ارايه طرح گفت وگو تاکيد کرد که مردم بحرين و جوانان انقلاب 14 مارس از تلاش هايي که به منظور دور زدن خواسته هاي اعتراضات مردمي مسالمت آميز صورت مي گيرد؛ با خبر هستند.

"عباس العمران" يکشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت : جوانان 14 فوريه گام هاي فريب کارانه موسوم به گفت و گو را به خوبي شناخته اند و مي دانند که اين شيوه يکي از سازوکارهاي پليدي است که به سازوکارهاي شکست خورده حکومت بحرين براي درهم شکستن عزم انقلابيون افزوده شده است.

وي افزود: جوانان انقلابي ، در برابر تلاش ها براي ايجاد فتنه طائفي و منهدم کردن مساجد و حسينينه ها پايمردي کردند و احکام غير مستند به قوانين قضايي را به رسميت نشناختند و از طريق تحصن در ميادين استان ها و شهرها و روستاها ، مخالفت خود را با حضور نيروهاي اشغالگر سعودي در بحرين و کشتار و شکنجه مخالفان اعلام کردند.

العمران تاکيد کرد که اينک نيز همين جوانان با ادامه حضور در عرصه خواهند توانست براي کشور تصميم گيري کنند.

عضو مرکز حقوق بشر بحرين اخراج خبرنگار ايرلندي تبار مستقل از بحرين را بيان کننده حقيقت اوضاع در اين کشور دانست و گفت: علت اخراج اين خبرنگار سرپوش نهادن بر سلسله جناياتي است که رژيم حاکم براي سرکوب آزادي ها در بحرين مرتکب مي شود.

وي افزود: رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين تاکنون بسياري از خبرنگاران بحريني را تحت پيگرد قرار داده و بسياري از خبرنگاران خارجي به ويژه خبرنگاران خبرگزاري ها را از کشور اخراج کرده است.

العمران تصريح کرد: رژيم آل خليفه با جلوگيري از حضور خبرنگاران در بحرين از پوشش خبري جنايت هايي که ضد شهروندان مرتکب مي شود ، جلوگيري مي کند و در واقع سياست بايکوت خبري و منع پوشش جنايات رژيم را اجرا مي کند.


کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها