تاکید بر دفاع ایران از منافع ملی و تمامیت ارضی

تاکید بر دفاع ایران از منافع ملی و تمامیت ارضی
يکشنبه 19 تير 1390 - 15:17

معاون آماد، پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: جمهوري اسلامي درصدد تامين، حفظ و حراست از منافع ملي و تماميت ارضي خود است و در اين راه به ماجراجويان و دشمنان فرامنطقه‌اي هشدار جدي مي‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم ، سردار سید محمد حجازی معاون آماد و پشتیبنی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح  روز یکشنبه، گفت : دشمنان مطمئن باشند اگر عليه ايران دست به تعرضي بزنند داشته‌هاي آنها در منطقه در تيررس نيروهاي مسلح ما خواهد بود و در كوتاه‌ترين زمان آنها را از كرده خود پشيمان مي‌كنيم.

 وی با اشاره به برگزاري رزمايش بزرگ موشكي پيامبراعظم (ص)6 گفت: اين رزمايش حامل پيام صلح و دوستي براي كشورهاي منطقه و نشان دهنده اقتدار دفاعي و توان بازدارندگي مطلوب جمهوري اسلامي ايران است.
وي افزود : كشورهاي همسايه مي‌توانند از الگوي كشورمان براي دست يافتن به اقتدار دفاعي درس بگيرند و به جاي اينكه امنيت خود را در وابستگي به قدرت‌هاي بيگانه و تكيه بر آنها جست‌وجو كنند، برقراري آن ‌را در مسيري كه جمهوري اسلامي طي كرده، يافته و دنبال كنند.
معاون آماد،  پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه سخنانش اظهار داشت : رزمايش پيامبر اعظم (ص)6 به منظور ارتقاي توانمندي‌هاي دفاعي، آمادگي نيروها و آزمايش و عملياتي كردن سامانه‌هاي جديد نيروي هوافضاي سپاه انجام شد و به هيچ وجه جنبه تهاجمي نداشت.
حجازي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران هيچ‌گونه چشم‌داشتي به منافع ساير كشورهاي منطقه ندارد، تصريح كرد: برگزاري اين‌گونه رزمايش‌ها اطمينان خاطري براي كشورهاي همسايه بوده و نشان مي‌دهد جمهوري اسلامي قادر است در كنار آن‌ها با همدلي و تفاهم امنيت منطقه را حفظ كند؛ بدون آنكه نيازي به حضور نيروهاي بيگانه احساس شود.
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در پايان سخنانش گفت: دشمنان و نيروهاي فرامنطقه‌اي مطئمن باشند اگر عليه جمهوري اسلامي ايران دست به تعرضي بزنند، تمام داشته‌هاي آن‌ها در منطقه در تيررس نيروهاي مسلح ما خواهد بود و در كوتاه‌ترين زمان آن‌ها را از كرده خود پشيمان مي‌كنيم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها