توطئه عربستان براي ابقاي فرزندان صالح درقدرت

توطئه عربستان براي ابقاي فرزندان صالح درقدرت
يکشنبه 19 تير 1390 - 16:35

قاهره (العالم) رييس ائتلاف ملي انقلاب جوانان و نماينده مستعفي پارلمان يمن از توطئه عربستان سعودي در زمينه ابقاي فرزندان صالح در قدرت خبر داد و گفت: جوانان انقلابي يمن بايد با هوشياري اين توطئه را خنثي و کار رژيم حاکم را يکسره کنند.

علي المعمري يکشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم تصريح کرد:مسايل در يمن فراتر از گفت وگو و مذاکره است که علي عبدالله صالح رييس جمهور ديکتاتور اين کشور از آن سخن مي گويد.

وي با اشاره به سخنان اخير صالح که با صورتي سوخته و دستاني بانداژ شده به تازگي از تلويزيون پخش شد؛ گفت: اين سخنان کمکي به حل و فصل مشکلات يمن نمي کند و سبب برون رفت از وضعيت موجود نمي شود.

رييس ائتلاف ملي انقلاب جوانان و نماينده مستعفي پارلمان يمن تصريح کرد: صالح با همکاري عربستان سعودي تلاش مي کند فرزندانش را در قدرت نگه دارد.

المعمري از جوانان يمن خواست براي يکسره کردن کار رژيم صالح و به پايان رساندن انقلاب و تشکيل شوراي انتقالي اقدام کنند و به رهبران ديدار مشترک اتکا نکنند.

وي گفت: عربستان و آمريکا براي تسلط بر يمن تلاش مي کنند و البته آمريکا موضوع يمن را به رياض سپرده است و رياض صحنه گردان اصلي يمن است به ويژه اينکه مي خواهد شکستش را در عراق، لبنان و فلسطين جبران کند.

پربیننده ترین خبرها