سازشکاران بااسرائیل درتونس به مرگ تهدید شدند

سازشکاران بااسرائیل درتونس به مرگ تهدید شدند
دوشنبه 20 تير 1390 - 08:12

شرکت کنندگان در تجمعي در پايتخت تونس، با تاکيد بر مخالفت با هرگونه عادي سازي روابط با رژيم اشغالگر، کساني را که با اين رژيم ارتباط برقرار مي کنند، به مرگ تهديد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، رییس جمعیت "ملت، ضد عادی سازی روابط" در مراسم افتتاحیه این همایش، کسانی را که بدنبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر باشند، به مرگ تهدید کرد.

کحلاوی افزود: "ما اسامی آنها را منتشر می کنیم".

کحلاوی از مسئولان تونسی خواست هرگونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر را ممنوع کنند.

وی در ادامه این اظهارات که با حمایت شدید و تشویق حاضران همراه شد، تاکید کرد: هیچ انسان آزاده ای نمی تواند رژیم صهیونیستی را که علیه ملت فلسطین جنایت مرتکب شده، به رسمیت بشناسد.

کمیته اصلاحات سیاسی در تونس، در اول ژوئیه منشوری را بعنوان پایه تدوین قانون اساسی جدید، اعلام کرد که در آن عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تا یافتن راه حلی برای مساله فلسطین، رد شده است.

با این حال، رییس جمعیت "ملت، ضد عادی سازی روابط" در اظهاراتی مطبوعاتی تاکید کرد: "ما نمی توانیم به اعضای کمیته اصلاحات سیاسی اعتماد کنیم، زیرا برخی اعضای این کمیته با رژیم اسرائیل در ارتباط هستند، و خواستار عادی سازی روابط با این رژیم شده اند".

شرکت کنندگان در این تجمع، پلاکاردهایی را حمل می کردند که روی آن نوشته شده بود: "عادی سازی روابط جنایتی علیه امت است".

هواداران واعضای احزاب سیاسی وابسته به جریان ملی عربی و جریان سوسیالیست، و شماری بسیاری از سازمان های غیر دولتی در این همایش شرکت کردند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها