سخنگوي رسمي جبهه ليبيايي پشتيباني از انقلابيون 17 فوريه:

اظهارات پسر قذافي دروغ است

اظهارات پسر قذافي دروغ است
سه شنبه 21 تير 1390 - 13:04

سخنگوي رسمي جبهه ليبيايي پشتيباني از انقلابيون 17 فوريه، اظهارات اخير سيف الاسلام قذافي پسر ديکتاتور ليبي در باره مذاکره رژيم طرابلس با فرانسه را تکذيب کرد.

"عبدالقادر بن سعود" سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم با اشاره به اظهارات سيف الاسلام که گفته بود در حال حاضر مذاکرات واقعي با فرانسه و شخص نيکلا سارکوزي رييس جمهور اين کشور در جريان است نه با مخالفان، خاطر نشان کرد: اين اظهارات را بايد مصداق ماهي گرفتن از آب گل آلود دانست زيرا آن ها سعي مي کنند از طريق شايعه پراکني ، عزم سياسي شوراي ملي انتقالي را با جنگ رواني درهم بشکنند.

بن سعود تاکيد کرد: هيچ مذاکرات عملي ميان رژيم قذافي و فرانسه وجود ندارد و وزير خارجه فرانسه بر ضرورت رفتن قذافي پيش از آغاز هرگونه مذاکرات در ليبي تاکيد کرده است.

سخنگوي رسمي جبهه ليبيايي پشتيباني از انقلابيون 17 فوريه، تاکيد کرد: تا وقتي که معمر قذافي ديکتاتور ليبي و فرزندانش از صحنه قدرت کناره گيري نکنند هيچ راه حل مسالمت آميزي براي بحران اين کشور وجود ندارد.

بن سعود اظهار داشت: برگزاري هرگونه گفت و گو يا مذاکره ميان انقلابيون و رژيم قذافي غيرممکن است و حتي اگر غربي ها بخواهند ميانجي گري کنند فايده اي ندارد زيرا تصميم نهايي در دست ملت ليبي و نه غربي ها است.

سخنگوي رسمي جبهه ليبيايي پشتيباني از انقلابيون 17 فوريه در ادامه با انتقاد از عدم جديت سازمان پيمان آتلانتيک شمالي "ناتو" در ياري انقلابيون و ملت ليبي گفت: ناتو نمي خواهد با تسليح انقلابيون ضربات سخت به گردان هاي قذافي وارد کند و اين اقدامات به سبب برخي ملاحظات سياسي خاص از سوي آنها صورت مي گيرد.

بن سعود تاکيد کرد: اگر انقلابيون ليبي مسلح شوند و به انقلابيون شرق اجازه پيشروي و پيوستن به برادرانشان در غرب کشور داده شود ، جنگ با قذافي در مدت چند روز يکسره خواهد شد. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها