همدستی فرانسه با تروریسم اسرائیل

همدستی فرانسه با تروریسم اسرائیل
چهارشنبه 22 تير 1390 - 04:25

فعالان فرانسوي حامي ملت فلسطين در تظاهراتي مقابل وزارت امورخارجه اين کشور، پاريس را به همدستي در اقدامات تروريستي رژيم اشغالگر متهم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "اولیویا زیمور" هماهنگ کننده فراخوان "به فلسطین خوش آمدید" گفت، هدف از تجمع مقابل وزارت امورخارجه، محکوم کردن همکاری دولت فرانسه با تروریسم اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر 342 فعال فرانسوی را در فهرست افراد تروریست قرار داده ، افزود: به افراد 9 تا 85 سال اجازه سوار شدن به هواپیما داده نمی شود، مگر آن که فرمانی از سوی رژیم اسرائیل دراینباره صادر شود، و دولت فرانسه نیز با آن موافقت کند؛ این امر بسیار خطرناک است.

رژیم اشغالگر پنج شنبه گذشته با ارایه فهرستی از اسامی فعالان حامی ملت فلسطین به فرودگاه ها و شرکتهای هواپیمایی اروپایی، مانع از سوار شدن آنها به هواپیما برای عزیمت به اراضی اشغالی شد.

در همین راستا 49 فرانسوی که توانسته بودند خود را به فرودگاه بن گوریون در تل آویو برسانند، توسط نیروهای رژیم اشغالگر بازداشت شدند.

 

پاریس از شهروندان فرانسوی بازداشت شده حمایت نکرد

زیمور تاکید کرد: دوستان ما بازداشت شدند، و هیچگونه حمایتی از سوی دولت فرانسه از آنها صورت نگرفت.

رژیم اشغالگر پس از گذشت 6 روز از بازداشت فعالان حامی ملت فلسطین، از عصر دیروز بصورت تدریجی درحال بازگرداندن آنها به کشورهایشان است.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها