شرط آمريکا براي حمايت ازدموکراسي دربحرين

 شرط آمريکا براي حمايت ازدموکراسي دربحرين
چهارشنبه 22 تير 1390 - 07:10

لندن (العالم) ـ يک فعال سياسي بحريني دست کشيدن مردم از شعار سرنگوني رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين را از شروط آمريکا براي حمايت از آن چيزي که دموکراسي در بحرين مي نامد، خبر داد.

موسي محمد چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم، با اشاره به حمايت آمريکا از حکومت مستبد بحرين اظهار داشت: آمريکايي ها در يک جلسه خصوصي با گروهي از مخالفان رژيم آل خليفه اعلام کردند که به شرطي پست نخست وزيري را به مردم واگذار خواهند کرد که آنها از شعار سرنگوني رژيم آل خليفه دست بکشند.

وي افزود: آمريکايي ها تأکيد کرده اند که از حمايت هايشان از پادشاه بحرين دست برنخواهند داشت.

اين فعال سياسي بحريني با محکوم کردن حمايت آمريکايي ها از حکومت سرکوبگر آل خليفه در خصوص گفتگوهاي بحرين نيز تأکيد کرد: از آنجا که اين گفتگوها با حضور وهي از آشوبگران و رهبران حکومت آل خليفه در حال برگزاري است در واقع از همان آغاز شکست خورده است و هيچ سودي نخواهد داشت.

وي گفت: کساني که در اين مذاکرات شرکت کرده اند گروهي از دشمنان اسلام و مزدوران آمريکا، انگليس و اسراييل هستند.

فعال سياسي بحريني افزود: ملت بحرين از زمان قيام خود در 14 فوريه تاکنون به مطالبات قانوني خويش دست نيافته اند و اين درحالي است که حاکميت از اعطاي حقوق مردم خودداري و مردم را به گلوله مي بندد و با حملات خونين به تجمعات مردم در ميدان اللؤلؤه به طور گسترده قوانين حقوق بشري را نقض کرده است.

وي افزود: ملت بحرين به طور مسالمت آميز قيام کرد و خواستار گفت وگو بود اما زماني که فرزندان اين ملت توسط مزدوران حکومت کشته و مساجد تخريب شد و قرآن مورد هتک حرمت قرار گرفت ملت بحرين خواستار سرنگوني رژيم حاکم شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها