حمايت اخوان المسلمین از تداوم تظاهرات در مصر

حمايت اخوان المسلمین از تداوم تظاهرات در مصر
چهارشنبه 22 تير 1390 - 07:25

لندن (العالم) ـ گروه اخوان المسلمين مصر با حمايت از تظاهرات مردمي در مصر تاکيد کرد که تحولات کنوني امتداد انقلابي است که به عمر رژيم برکنار شده حسني مبارک پايان داد.

محمد غانم يکي از رهبران اخوان المسلمين چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم با اشاره به تداوم تظاهرات مردمي اظهار داشت: ملت مصر پس از برکناري رژيم گذشته که سياست هاي ظالمانه اي عليه آنها اعمال مي کرد، امروزه دوره تازه اي را آغاز کرده اند و اکنون مي دانند که چگونه در تصميم گيري ها مشارکت کنند.

غانم گفت: حضور مستمر در ميدان التحرير و مشارکت گروه هاي مختلف براي بيان ديدگاه هايشان و اعمال فشار بر شوراي عالي نيروهاي مسلح براي تحقق خواسته هايشان، پديده مثبتي است و البته اتهام زني به نيروهاي مسلح از سوي اخوان المسلمين مطرح نيست.

وي از مردم مصر خواست هوشيار باشند تا دشمنان انقلاب و باقيمانده هاي رژيم گذشته که براي شکست دموکراسي در مصر تلاش مي کنند از تجمع هاي مردمي سوء استفاده نکنند.

عضو برجسته اخوان المسلمين با تقدير از موضع شوراي عالي نظامي گفت: قاطعيتي که شوراي نظامي دارد براي حفظ انقلاب لازم است و همچنين قدرت اين شورا براي دشمنان و نه مردم لازم و ضروري است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها