شورای عالی نظامی مصر به مردم هشدار داد

شورای عالی نظامی مصر به مردم هشدار داد
چهارشنبه 22 تير 1390 - 08:36

در پي گسترش اعتراضهاي مردمي در مصر و بويژه ميدان التحرير قاهره، شوراي عالي نظامي هشدار داد در صورتيکه اين تحصن ها به دولت ضربه بزند، با آنها مقابله مي شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، دو تن از اعضاي شوراي نظامي مصر در کنفرانس خبري اعلام کردند: شوراي نظامي به خواسته هاي تظاهرکنندگان و تحصن کنندگان در ميدان التحرير، تا زماني که در چارچوب قانون باشد، توجه مي کند.

به نوشته روزنامه الاهرام مصر، اعضای شورای نظامی مصر تاکید کردند، برگزاري تجمع حق مردم است، اما اگر ثابت شود که تحصن کنندگان به دولت ضربه مي زنند از اقدام آنها جلوگيري خواهد شد.

سرلشکر "محمود حجازي" عضو شوراي نظامي نيز گفت: برگزاري تحصن حق مردم است اما تعطيل کردن فعاليت هاي دولت با وجود شرايط اقتصادي بی مسئولیتی است، و اگر ثابت شود که تحصن بر خلاف منافع کشور است از آن جلوگيري خواهد شد، و براي پايان دادن به اين وضع همه گزينه ها مطرح است.

در همين حال سرلشکر "ممحدوح شاهين" مسئول امور حقوقي شوراي عالي نيروهاي نظامي با تاکید بر ضرورت برگزاری محاکمه هاي علني و منصفانه اظهار داشت، شورای نظامی در قبال همه مردم و گروه ها، موضع يکسان و واحدي دارد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها