غرب به دنبال دور زدن انقلاب لیبی

غرب به دنبال دور زدن انقلاب لیبی
چهارشنبه 22 تير 1390 - 13:07

يک نماينده جنبش جوانان انقلاب ليبي، هدف کشورهاي غربي از مداخله در بحران ليبي را تامين منافع صهيونيست ها در منطقه و دور زدن انقلاب عنوان کرد.

" اشرف القره بولي " در گفتگو با شبکه خبري العالم از کانادا با تصریح اینکه بحران در ليبي فقط با خروج  قذافي، فرزندان و اطرافيان وی از قدرت خاتمه خواهد یافت ، افزود : " اینها دستشان به خون مردم بي گناه آلوده است، انقلابيون در همه عرصه ها پيروز هستند و به گفتگو و راه حل هاي سیاسی غرب نيازي ندارند".

وي با تاکید بر اینکه پیشنهادهای غرب در حال حاضر به معناي راه نجات رژيم قذافي است، گفت : اين مساله پس از سفر هيات هاي قذافي به رژيم صهيونيستي، که دشمن اول انقلاب هاي مردم منطقه است، مطرح مي شود. بنابراين، طرح حل و فصل سياسي از سوي غرب و فرانسه با هدف حفظ منافع صهيونيست ها در منطقه صورت مي گيرد.

اشرف القره بولي گفت: مردم و انقلابیون خواهان آزادی، دمکراسي، عدالت اجتماعي و حمايت از ملت هاي مظلوم هستند. اين خواسته ها باب ميل غرب نيست از اين رو انقلابيون را تروريست قلمداد مي کنند که نبايد سلاح در اختيارشان قرار گيرد. به همین علت است که غرب حزب الله لبنان را یک گروه تروریستی می داند، زیرا این گروه به دنبال حفظ کرامت و دفاع از کشورش و مدافع مردم فلسطین است.



پربیننده ترین خبرها