فعال اتريشي وحشي گري صهيونيست ها را محکوم کرد

فعال اتريشي وحشي گري صهيونيست ها را محکوم کرد
چهارشنبه 22 تير 1390 - 13:22

يک فعال اتريشي حامي فلسطيني ها که توسط مقامات صهيونيست از سرزمين هاي اشغالي اخراج شده است ، رفتار وحشيانه و خصمانه نظاميان اين رژيم عليه تظاهرکنندگان شرکت کننده در کاروان راهي غزه را محکوم کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم " جوليا هيرناس" ، 25 ساله يکي از 40 فعال حامي فلسطيني ها در کاروان راهي غزه بود که ديروز سه شنبه از سوي مقامات اين رژيم از سرزمين هاي اشغالي اخراج شد.
فعالان مذکور در تعطيلات پايان هفته مسيحي براي حمايت از خانواده هاي ساکن سرزمين هاي فلسطيني و در چارچوب فراخوان "به فلسطين خوش آمديد" وارد سرزمين هاي اشغالي شده بود.
هرناس پس از بازگشت به وين به خبرگزاري اتريش گفت: با برخي از فعالان به بدي رفتار شد و حتي شماري از آنها از سوي صهيونيست ها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
وي افزود: همه اين امور کاملا خصمانه بود و با ما کاملا به بدي رفتار شد.
اين فعال زن اتريشي اظهار داشت: فعالان به طور مستمر مورد توهين قرار گرفتند و در دوره بازداشت شان از هر گونه تماس با جهان خارج محروم بودند.
هرناس اظهار داشت: فعالان به دنبال رسيدن به سرزمين هاي اشغالي دستگير و به بازداشتگاه منتقل شدند. آنها مدت سه ساعت در اتوبوسي فاقد کولر در گرماي شديد از آب محروم بودند.
وي با اشاره به مسالمت آميز بودن اهداف تظاهرکنندگان و خودداري آنها از انجام هر عمل تحريک کننده اي عليه نيروهاي اسرائيلي افزود: با اين وجود نيروهاي صهيونيست شمار زيادي از بيماران را از مداوا محروم کرده بودند.

پربیننده ترین خبرها