دفاع حوثی ها در استان الجوف یمن

دفاع حوثی ها در استان الجوف یمن
چهارشنبه 22 تير 1390 - 17:54

سخنگوي رسمي جنبش الحوثي تاکيد کرد : وابستگان به رژيم علي عبدالله صالح و قدرت هاي خارجي آتش درگيري ها در استان الجوف را برافروخته اند، تا انقلاب مردمي يمن را به شکست بکشانند.

محمد عبدالسلام روز چهارشنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم تصریح کرد: آنچه در استان الجوف روي مي دهد از مدت ها پيش آغاز شده است. براي دفاع از خود مي جنگيم و پيش بيني مي کنیم که در همه مناطق براي جلوگيري از تردد و هدف قرار دادن نیروهای ما موانع نظامي ايجاد شود.

عبدالسلام گفت: برخي طرف هاي بيگانه نمي خواهند انقلاب يمن موفق شود، از اين رو با استفاده از همه توان خود عليه نيروهاي الحوثي تلاش مي کنند، اما در برابر اين حملات از خود دفاع خواهيم کرد.

سخنگوي جنبش الحوثي ها در شمال یمن افزود: طرف هاي بيگانه ترجيح مي دهند رژيم باقي بماند و درگيري ها براي برهم زدن بافت اجتماعي يمن ادامه داشته باشد، در غير اين صورت چرا آمريکا به اين شکل علني دخالت مي کند.

وی تاکید کرد : در واقع آمريکا اکنون بر يمن حاکم است و مخالفان و باقيمانده هاي رژيم و همه طرف هاي سياسي تحت فشارهاي واشنگتن قرار دارند.

عبدالسلام  با اشاره به اینکه نيروهاي الحوثي و احزاب ديدار مشترک از مدت ها پيش و بر اساس احترام متقابل با يکديگر متحد راهبردي هستند ، افزود  : بين حوثي  ها با ديگر طرف هاي سياسي مخالف رژيم هماهنگي وجود دارد و نيروهاي الحوثي در مبارزات  مسالمت آميز عليه رژيم مشارکت دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها