صهیونیست ها باید محاکمه شوند

صهیونیست ها باید محاکمه شوند
پنج‌شنبه 23 تير 1390 - 03:30

يک نويسنده فلسطيني خواستار محاکمه مقامات رژيم صهيونيستي به دليل ارتکاب جنايت جنگي و جنايت عليه بشريت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، نظامیان اشغالگر صهيونيست يک جوان فلسطيني به نام ابراهيم سرحان را روز چهارشنبه در اردوگاه الفارعه در نزديکي شهر نابلس از ناحيه پا مورد هدف قرار داده و به دنبال ممانعت آنها از رسيدن آمبولانس، جوان مذکور به شهادت رسيد.

خليل شاهين نويسنده و تحليلگر سياسي فلسطيني در گفتگو با شبکه خبري العالم گفت: کشتن این جوان دانشجو اولين جنايت صهیونیست ها نبوده و آخرين آن نيز نخواهد بود، اين تنها يکي از هزاران جنايت اين رژيم به شمار مي آيد.

شاهين افزود: نظامیان اشغالگر صهیونیست به طور مکرر مرتکب جنايت جنگي مي شوند. به همين دليل بايد از مدتها پيش براي محاکمه این جنايتکاران در دادگاههاي بين المللي اقامه دعوا مي شد.

بسياري از تحليلگران پيش بيني مي کنند روزهاي آينده حملات صهيونيست ها برای وادار کردن فلسطينيان به پذيرش وضعيت موجود و زمينه سازي براي زمان بازگشت آنها به مذاکرت با رژیم صهیونیستی افزایش یابد..

در این زمینه اسامه القواسمي سخنگوي جنبش فتح به خبرنگار العالم گفت: رژيم صهيونيستي طرحي در دست دارد که براساس آن تلاش مي کند تا وضعيت امنيتي سرزمين هاي فلسطيني را دچار تنش نمايد.

وی افزود : صهیونیست ها از اين امر به عنوان حربه اي در جنگ رسانه اي و ديپلماتيک عليه تلاش هاي فلسطيني ها در به رسميت شناخته شدن کشور مستقل فلسطينی در چارچوب مرزهاي 1967 بهره برداري می کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها