عضو جمعیت وفاق بحرین:

گفت و گوهای آل خلیفه جدی نیست

گفت و گوهای آل خلیفه جدی نیست
پنج‌شنبه 23 تير 1390 - 06:16

عضو جمعيت وفاق بحرين، با تاکيد بر ضرورت آزادي شخصيت هاي بازداشت شده و شرکت آنها در مذاکرات ملي ؛ تاکيد کرد رژيم آل خليفه در گفت و گوها جدي نيست.

"حبيب ابراهيم مدهون" روز پنجشنبه در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: دعوت از برخي از شخصيت هاي از جمله جاسم السعيدي و عادل الفليفل نشان دهنده شکست گفتگوهاست. زيرا السعيدي همواره بدنبال تفرقه افکنی بین شهروندان بوده است.

مدهون افزود: اين افراد شناخته شده، از عوامل رژیم آل خلیفه هستند، و این رژیم براساس منافعش در موقعیت های مختلف از آنها استفاده مي کند.

وي تأکيد کرد: شرکت این افراد نشان دهنده آن است که رژیم در گفت و گوها جدي نيست، و اين فراخوان براساس فشارهاي داخلي و خارجي انجام شده، و نتیجه ای نخواهد داشت.

مدهون خاطرنشان کرد:  درصورتیکه رژیم درباره گفت و گو جدیت دارد، بايد شخصيت هايي را که در زندان و تحت شکنجه هستند آزاد و در گفتگوها شرکت دهد؛ زيرا آنها شخصيت هاي ملي هستند که دغدغه هاي ملي دارند.

این فعال سیاسی بحرینی افزود: همه بازداشت شدگان به دلايل اعتقادي در زندان به سر مي برند، و هيچ جرمي مرتکب نشده اند.

مدهون خاطر نشان کرد: فشارهای داخلی و بین المللی موجب شده است برخي از بازداشت شدگان آزاد شوند، اما اين اقدامات کافي نيست و رژیم بايد همه بازداشت شدگان و در صدر آنها شخصيت هاي ملي را که نيت صادقانه اي در زمينه تغيير دارند آزاد کند.

مدهون تاکید کرد: اين افراد نماينده بخش زيادي از جامعه هستند. بنابراين بايد براي خروج کشور از بحران در گفتگوها شرکت کنند.



پربیننده ترین خبرها