توصیه فعال بحرینی به جمعیت وفاق

اعلام مرگ گفت وگوها با رژیم آل خلیفه

اعلام مرگ گفت وگوها با رژیم آل خلیفه
پنج‌شنبه 23 تير 1390 - 18:41

يک فعال سياسي مخالف رژيم بحرين با تاکيد بر اين که گفت و گو با رژيم سودي ندارد ، از جمعيت وفاق ملي بحرين خواست از گفت وگو منصرف شده و شکست گفت وگوها را اعلام کند.

" کريم المحروس" روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت : همه اطلاعات بدست آمده

نشان مي دهد که اين گفت و گو سودمند و ثمربخش نيست و ورود به چنين گفت و گويي آن هم با شيوه ای تحقير کننده ، برای قیام مردم بحرین تاثيرات منفي دارد.

وي به برخی دسیسه ها برای ایجاد اختلاف میان مردم بحرین اشاره کرد و افزود : مردم بحرین براي تغييرات فراگير دراساس نظام ، تدوین قانون اساسي جديد و تشکیل شوراي موسسان که حاکم کشور را انتخاب مي کند ،  مبارزه مي کنند.

اين فعال سياسي بحريني تاکید کرد: به محض آنکه جمعيت وفاق از گفت و گو انصراف دهد شکافي بزرگ ميان رژيم و مردم به وجود مي آيد و نتیجه به نفع مردم رقم خواهد خورد.

المحروس خاطرنشان کرد: اگر مواضع مخالفان رژیم بحرین یکپارچه شود، حتی آمریکا بناچار موضع خود را تغییر خواهد داد

وی گفت: اکنون تنها جمعیت وفاق باید از گفت وگوها انصراف دهد وما منتظر این لحظه هستیم تا این جمعیت هم به صف مخالفان رژیم آل خلیفه بپیوندد.

اين فعال سياسي مخالف رژيم بحرين سپس با اشاره به آزادي شماري از زندانيان توسط رژيم آل خلیفه افزود : آزادي اين افراد بر اثر فشارهاي اعمال شده بر رژيم آل خليفه صورت گرفت با اين حال اين افراد همچنان  تحت بازجویی هستند و در انتظار فرارسیدن نوبت محاکمه بسر می برند. 

دبیرخانه جمعیت وفاق ملی بحرین قرار است در باره خروج و یا ادامه حضور در گفت وگوها با رژیم آل خلیفه تصمیم گیری کند، هرگونه تصمیم آن باید به تصویب شورای مجلس جمعیت برسد..

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها