عضو جمعيت الوفاق بحرين:

مذاکره با رژيم بحرين بي فايده است

مذاکره با رژيم بحرين بي فايده است
شنبه 25 تير 1390 - 07:19

عضو شوراي جمعيت وفاق اسلامي بحرين تاکيد کرد، مذاکره با رژيم بحرين بي فايده است زيرا اين رژيم اساسا صلاحيت مذاکره ندارد.

"ابراهيم مدهون" روز شنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: رژيم آل خليفه مردم را سرکوب و به شهادت مي رساند؛ به گونه اي که ديروز (جمعه) " زينب ال جمعه" يکي از شهروندان را با استفاده از گاز اشک آور به قتل رساند و از سلاح هاي ممنوع شده در سطح جهان عليه مردم استفاده مي کند.

وي درباره گفتگو بين مخالفان و رژيم آل خليفه اظهار داشت: دعوت به گفتگو بنا به ميل و رغبت رژيم بحرين نبوده بلکه به دليل فشارهاي داخلي و خارجي بوده است، که اين فشارهاي خارجي را سازمانهاي بين المللي عليه کشورهاي حامي رژيم سرکوبگر بحرين اعمال مي کنند.

مدهون افزود: دعوت به گفتگو همچنين با هدف دور زدن مطالبات مردم صورت گرفته است؛ مردمي که خواهان اصلاحات و تغييرات هستند و بر اجراي خواسته هاي خود پافشاري مي کنند.

وي اظهار داشت: رژيم آل خليفه با اين اقدام ثابت کرد که مشروعيت ندارد و مخالفان و همه مردم  مي خواهند که يک حکومت منتخب داشته باشند که حافظ مردم باشند نه اينکه آنها را به قتل برساند و خارجي ها را براي قتل مردم به کشور بياورد.

مدهون تاکيد کرد: رژيم بحرين مانند ديگر رژيم هاي استبدادي منطقه و جهان سرنگون خواهد شد.

وي درباره مشارکت جمعيت وفاق اسلامي در گفتگو با رژيم بحرين اظهار داشت: جمعيت وفاق اسلامي از طريق مشارکت در اين گفتگو به رغم آنکه مي داند بي فايده است، مي خواست ثابت کند که رژيم بحرين براي گفتگو جدي نيست.

 



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها