ترمیم کابینه از خشم مردم مصر نمی کاهد

ترمیم کابینه از خشم مردم مصر نمی کاهد
دوشنبه 27 تير 1390 - 05:02

يکي از فعالان انقلاب مصر گفت: مردم مصر تا تحقق همه اهداف انقلاب خود از پاي نخواهند نشست، و ترميم کابينه و تغيير وزرا از خشم مردم انقلابي مصر نخواهد کاست.

"محي الدين الغندور" درمصاحبه با شبکه خبري العالم از دولت مصر خواست که در بازخواست عوامل کشتار مردم در جريان انقلاب 25 ژانويه و نيز سارقان اموال و دارايي هاي مردم در زمان زمامداري "حسني مبارک" ديکتاتور سابق مصر شتاب کند.

الغندور با درخواست از شوراي نظامي و دولت مصر برای بهره گیری از سياستمداران برجسته براي حل مشکلات، گفت: ترميم کابينه و تغيير وزرا از خشم مردم انقلابي مصر نخواهد کاست چرا که آنها خواهان تحقق همه اهداف انقلاب هستند و شوراي نظامي و دولت مصر بايد براي تحقق اين اهداف تلاش کنند.

الغندور از جمله مشکلات شوراي نظامي و دولت مصر را محروم بودن آنان از مشاوران سياسي دانست و گفت: شوراي نظامي و دولت بايد از تجارب کارشناسان سياسي و سياستمداران خبره بهره گيرند تا از تجربه آنان در زمينه تحقق ماموريت هايي که مردم از آنان انتظار دارند، بهره مند شوند.

وي با بیان اینکه اختلافات نخست وزير و برخي وزيران به برکناري آنها منجر شد ، تاکید کرد: از جمله ديگر علل برکناري برخي وزرا را مي توان طفره رفتن آنها از عمل به وظايف اصلي خود و سهل انگاري در تحقق اهداف انقلاب عنوان کرد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها