فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد

هلاکت ده ها تروريست عضو گروهک پژاك

هلاکت ده ها تروريست عضو گروهک پژاك
دوشنبه 27 تير 1390 - 16:31

فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران با اشاره به هلاكت ده‌ها تن از اشرار و تروريست هاي گروهك پژاك در مناطق مرزي شمال غرب كشور تأكيد كرد که " عمليات تعقيب و مجازات اشرار و تروريست‌هاي گروهك پژاك تا نابودي کامل آنها ادامه خواهد داشت".

به گزارش عصر دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از روابط عمومي كل سپاه، در پي هلاكت ده ها تن از اشرار و گروهك پژاك در مناطق مرزي شمال غرب كشور سردار "محمد پاكپور" فرمانده نيروي زميني سپاه گفت: رزمندگان قرارگاه حمزه سيد الشهداء (ع) نيروي زميني سپاه ، در راستاي برقراري امنيت پايدار و مقابله با عوامل بروز ناامني و بي ثباتي و ايجاد مزاحمت براي مردم عزيز مناطق مرزي شمال غرب كشورمان با اشرار و تروريست هاي گروهك موسوم به پژاك درگير و طي روزهاي اخير ضربات مهلكي به آنان وارد ساختند.

وي افزود: فعاليت‌هاي تروريستي در مناطق كردنشين همواره مورد توجه گروهك‌هاي ضد انقلاب، تروريستي و مورد حمايت آمريكا و رژيم صهيونيستي بوده و اينگونه اقدامات ناامن كننده باعث كندي روند توسعه و پيشرفت منطقه و خدمتگزاري به مردم شده است.

سردارپاكپور با اشاره به اينكه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دفاع از امنيت و آرامش مردم مناطق كردنشين را وظيفه خطير خود مي داند، تصريح كرد: قرارگاه حمزه سيد الشهداء (ع) با شجاعت وصف ناپذير بسيجيان دلاور كرد و بومي، عمليات بازدارنده خود برابر تجاوز و جنايت آفريني عوامل گروهك تروريستي پژاك كه با اشغال بخش هايي از مناطق مرزي در شمال غرب كشور عليه ملت ما توطئه و امنيت مردم را به مخاطره انداخت، با قاطعيت برخورد و ضمن انهدام مقرهاي آنان تا كنون دهها تن از آنها را به هلاكت رسانيده و يا زخمي و اسير كرده است.

فرمانده نيروي زميني سپاه با تأكيد بر ادامه عمليات تعقيب و مجازات تروريست‌ها، لزوم كنترل مناطق همجوار با مرزهاي جمهوري اسلامي ايران توسط دولت عراق و مقامات اقليم كردستان را ضروري خواند و اظهار داشت: حضور گروهك هاي تروريستي در مناطق مرزي تهديدي جدي براي هر دو كشور به شمار رفته و ضررهاي امنيتي و اقتصادي براي ساكنين را متصور مي‌سازد.

وي در عين حال گفت: ما ضمن هشدار به فاصله گرفتن بقاياي اين گروهك از مرزهاي جمهوري اسلامي، آمادگي خود را براي پذيرش افراد نادم و پشيمان اعلام مي‌كنيم.

سردار پاكپور در پايان اظهار اميدواري كرد که" دولت عراق و اقليم كردستان عراق با جديت بيشتر از ادامه حضور و فعاليت‌هاي اعضاي گروهك تروريستي پژاك در مناطق كرد نشين و هم مرز با جمهوري اسلامي ايران ممانعت به عمل آورند و با اتكا به بسترهاي تعامل و همكاري هاي في مابين دو كشور، منطقه را از لوث وجود گروهك هاي تروريستي و عوامل پليد وابسته به استكبار جهاني پاكسازي كنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها