فرصت انقلابیون به دولت مصر

فرصت انقلابیون به دولت مصر
سه شنبه 28 تير 1390 - 08:18

يکي از رهبران جنبش کفايه مصر گفت: فضاي عمومي حاکم بر طرف‌هاي انقلاب به سمت فرصت دادن به دولت براي برآوردن خواسته‌هاي مردمي درعين ادامه نظارت تا زمان اجرايي شدن همه خواسته هاي انقلاب متمايل است

خانم "کريمه الحفناوي" روز دوشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: اصلاح کابينه که قرار است از سوي نخست وزير صورت گیرد، تا حدودي با استقبال مواجه شده است زيرا بسياري از وزارتخانه‌هايي که مسوولان رده بالاي آن ها تغيير کرده اند، به سمت بهبود رفته‌اند به ويژه وزارتخانه هاي دارايي، امور خارجه و بهداشت که به گونه اي تغيير يافته اند که برآورده کننده خواست افکار عمومي مردم هستند.

 وي افزود : کابينه جديد پس از سوگند ياد کردن بايد برنامه خود را به پارلمان مردمي که حضوري ميليوني در ميدان التحرير دارد ارائه کند.

 کريمه الحفناوي تصریح کرد: برنامه کابينه بايد درخصوص برنامه و بودجه و مدت زمان اجرا روشن باشد تا بتواند زمينه توقف تحصن در ميدان التحرير را فراهم کند و جمعيت ميليوني، ميدان التحرير را ترک گفته و به نظارت بر اجراي برنامه هاي دولت همت گمارند و نظاره گر اجراي خواسته هاي خود شوند.

 اين رهبر جنبش کفايه مصر خاطر نشان کرد : شوراي نظامي هر چند نه به طور صد درصد با اين حال پذيرفت که تجمع ميليوني هشتم جولاي پيامي واضح و قوي داشت که ثابت مي کرد ملت مي تواند به صحنه باز گردد و تا برآورده شدن خواسته هاي خود انقلاب را ادامه دهد.

 کريمه الحفناوي درپايان تاکيد کرد : برخي از جوانان و خانواده هاي قربانيان انقلاب حق دارند به تحصن مسالمت آميز ادامه دهند و ادامه اين گونه تحصن ها جلوي برآورده شدن خواسته هاي ملت را نمي گيرد و در اين ميان برخي بر اين باورند که پذيرش خواسته هاي مردم به کندي و به صورت ناقص توسط دولت صورت مي گيرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها