محکوميت دزدي دريايي رژیم صهیونیستی

محکوميت دزدي دريايي رژیم صهیونیستی
سه شنبه 28 تير 1390 - 16:59

آتن (العالم)ـ رييس مسلمانان مقيم يونان از دزدي دريايي رژيم اشغالگر در آبهاي بين المللي و ربودن فرانسوي "الکرامه" که حامل کمکهاي انسان دوستانه به نوار غزه است، محکوم کرد و گفت: کاروانهاي کمک هاي انساني تا رفع محاصره ظالمانه در نوار غزه ادامه خواهد داشت.

نعيم غندور سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: نيروهاي صهيونيستي ، نه در مرزهاي غزه بلکه در فاصله 40 تا 50 مايلي مرزهاي غزه بر کشتي الکرامه در آبهاي بين المللي درياي مديترانه چيره شدند.

وي از سکوت جامعه بين المللي در قبال دزدي دريايي صهيونيستها در آبهاي بين المللي انتقاد کرد.

غندور اظهار داشت: سرنوشت کشتي و سرنشينان آن مانند کشتي ناوگان آزادي در سال گذشته است که به بندر اشدود برده شدند و سپس راهي زندان شدند.

رييس مسلمانان مقيم يونان تاکيد کرد: فعالان کمک به غزه در حال آماده سازي يک ناوگان کمک رساني بزرگتر ديگري هستند که از کشورهايي که حکومتشان با صهيونيستها ارتباطي ندارد، به سوي غزه حرکت نمايد.

وي گفت: ما تا رفع محاصره نوار غزه به شيوه هاي مختلف به اقدامات خود ادامه داده و نااميد نخواهيم شد.

غندور تصريح کرد: رژيم صهيونيستي که تحت حمايت آمريکا و اروپا قوانين بين المللي را زيرپا مي گذارد، بايد يک روز تاوان اعمال ننگين خود را بدهد.

وي افزود: اقداماتي که فعالان کمک رساني به غزه انجام مي دهند ، نقاب را از چهره حکومت ها در مقابل ملت هايشان بخصوص ملت هاي عربي و اسلامي کنار زده است.

غندور تصريح کرد:بايد مشکلات سرزمين هاي اسلامي و عربي را خود بدون دخالت غرب حل و فصل کنيم.

وي افزود: فلسطين کشوري اسلامي است و بايد مساله خود را از طريق جهان عرب و اسلام و نه از طريق اروپا و آمريکا حل و فصل کند.

پربیننده ترین خبرها