جان شاعر بحرینی در خطر است

جان شاعر بحرینی در خطر است
چهارشنبه 29 تير 1390 - 13:53

ائتلاف ياران انقلاب 14 فوريه از مجامع بين المللي و سازمانهاي مدافع حقوق بشر خواست براي حل بحران سياسي در بحرين و حفظ جان آيات القرمزي شاعر بحريني اقدام کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم، ائتلاف 14 فوريه بحرين روز چهارشنبه در بيانيه اي تاکيد کرد: درحاليکه اقدامات سرکوبگرانه رژيم آل خليفه و اخراج کارکنان و کارمندان دولت به بهانه شرکت در تظاهرات ادامه دارد؛ روستاها، شهرها و مناطق مختلف همچنان شاهد تظاهرات روزانه و شبانه در محکوميت اقدامات رژيم است.
در ادامه بيانيه آمده است: مردم بحرين ادامه سياست اعطاي تابعيت به بيگانگان به دليل گرايش هاي سياسي را محکوم مي کنند و با توجه به ناتواني رژيم در تحقق حداقل مطالبات آنها، برکناري اين رژيم را خواستارند.
ائتلاف ياران انقلاب 14 فوريه بحرين از بقيه گروه هاي سياسي شرکت کننده در گفت وگوهاي آل خليفه خواست، مانند جمعيت وفاق،  از اين گفت وگوها خارج شوند؛ زيرا هدف رژيم از اين گفت وگوها فريب  افکار عمومي داخل و خارج از بحرين است.
اين ائتلاف با اشاره به افشاگري هاي شجاعانه "آيات القرمزي" شاعر جوان بحريني در رسانه ها، تاکيد کرد: هزاران بازداشت شده در بند و آزاد شده در بحرين وجود دارند که لازم است سازمانهاي مدافع حقوق بشر وابسته به سازمان ملل متحد و ساير نهادهاي بين المللي به شهاداتشان گوش فراداده، و آنها را به طور مستند ثبت نمايند؛ تا بعنوان سند در لاهه و ديگر دادگاه هاي جنايي بين المللي مطرح شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها