طي گزارشي به پادشاه بحرين؛

الوفاق دلايل خروج ازگفتگوها را ارايه کرد

الوفاق دلايل خروج ازگفتگوها را ارايه کرد
چهارشنبه 29 تير 1390 - 14:13

عضو فراکسيون پارلماني مستعفي الوفاق تاکيد کرد: جمعيت الوفاق گزارشي کامل از طرح هاي خود را که شامل راه حل هايي براي برون رفت از بحران بحرين بود ، به پادشاه بحرين ارايه کرد تا دلايل خروج از اجلاس گفت و گو را به اطلاع او برساند.

"هادي الموسوي" روز چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: هدف از ارايه اين گزارش به حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين روشن کردن علت انصراف از اجلاس گفت و گو است به همين سبب هر آن چه را که در اجلاس گفت و گو ديده و شنيده بوديم به اطلاع پادشاه رسانديم تا مسايل کاملا براي او روشن شود.

وي افزود: ما در طرح هايي که به اجلاس گفت وگوها ارايه داده بوديم ، راه حل هايي براي برون رفت از بحران بحرين را مطرح کرده بوديم به عنوان مثال يکي از اين راه حل ها تبديل بحرين به کشوري بود که در آن حقوق و آزادي هاي مردم محترم شمرده شود و همچنين نظام قوه قضاييه و قوه مقننه اصلاح شود.

عضو فراکسيون پارلماني مستعفي الوفاق تاکيد کرد: ديدگاه الوفاق درباره تشکيل دولتي قانونمند ، نشات گرفته از ديدگاه کلي جمعيت الوفاق درباره اصلاح نظام سياسي کنوني است.

وي افزود: اگر خواست مردم برآورده شود و حق به حق دار برسد ، کشور به سمت ثبات و پيشرفت حرکت خواهد کرد.

الموسوي خاطر نشان کرد: تعامل سياسي همواره نيازمند درک متقابل همه طرف هاست تا از شدت تنش ها کاسته و بستري براي حل مشکلات کشور فراهم شود.

وي گفت: مطالبات مردم بحرين درباره تشکيل دولت منتخب و برقراري نظام مشروطه سلطنتي که حقوق همه مردم را محترم مي شمارد و امنيت را براي همگان فراهم مي کند ، بدعت نيست ، بلکه خواسته اي قانوني و بديهي است. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها