هلاکت تروریست ها در شمال غرب ایران

هلاکت تروریست ها در شمال غرب ایران
چهارشنبه 29 تير 1390 - 15:54

فرمانده قرار گاه حمزه سيدالشهدا نيروي زميني سپاه گفت: در ادامه عمليات مقابله با گروهک تروريستي پژاک در شمال غرب کشور، امروز(چهارشنبه) تعداد ديگري از اشرار و تروريست ها به هلاکت رسيدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم ، سردار محمد تقي اصانلو در گفتگو با خبر نگار سپاه نيوز افزود: در ادامه عمليات اين قرارگاه که به منظور ايجاد امنيت پايدار و پاکسازي منطقه و خطوط مرزي شمال غرب کشور صورت مي گيرد ، رزمندگان قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) موفق شدند تعداد ديگري از اعضاي گروهک پليد پژاک را در مرحله جديدي از اين عمليات به هلاکت رسانده ويا مجروح کنند. 

وي گفت : در اين مرحله از عمليات که در منطقه عمومي الواتان ، دشت وزنه، جاسوسان و ارتفاعات گويزه انجام شد ، مواضع و محلهاي استقرار گروهک مذکور شناسايي و منهدم شده وطي آن تروريستها با بجاي گذاشتن تعداد زيادي کشته و مجروح و تجهيزات از مواضع خود متواري شدند . 

سردار اصانلو در ادامه اظهار داشت: اين عمليات در چارچوب تعقيب و انهدام نيروهاي ضد انقلاب وبويژه گروهک تروريستي پژاک صورت مي پذيرد و انشاالله با اقتدار کامل در مرزهاي جمهوري اسلامي با اقليم کردستان عراق ادامه خواهد يافت. 

وي با اشاره به اشراف اطلاعاتي قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) و رصد تحرکات و جابجايي هاي عوامل گروهک پژاک ازجانب رزمندگان اسلام تصريح کرد: با اراده خداوند متعال وانجام اقدامات مقابله اي تهديد ، شرارت و مزاحمت هاي تروريست ها دفع و رزمندگان اين قرارگاه با کمک مردم غيور ، انقلابي و بومي مرزنشين در شمال غرب کشور درسي فراموش ناشدني به جيره خواران استکبار جهاني خواهند داد. 

فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا (ع) در پايان گفت: ضد انقلاب و دشمنان ملت ايران با عصبانيت و ناراحتي از امنيت و آرامش استانهاي مرزي کشور که روند محروميت زدايي و اجراي پروژه هاي سازندگي ، توسعه و پيشرفت منطقه را تسريع بخشيده است ،در صدند به شيوه هاي مختلف از جمله سازماندهي و اعزا م اشرار و گروهک هاي تروريستي و ايجاد نا امني و بي ثباتي، مسير خدمت رساني نظام اسلامي به مردم مناطق مرز نشين را به مخاطره بياندازند.  

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها